johnja Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Det hadde ikke vært enklere og reise til ESS, og få de til og montere en kompressor? Om det er effekt man er ute etter da. Jeg vurderer det sterkt på min, har jo en ekstra 4,0 som skal i molekyler i vinter, med tanke på et problemfritt kompressor bygg.
///MPower Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Jeg stemmer for S62. Har forstått det slik at det er elektronikken som tar livet av slike prosjekter. Det lar seg vel heller ikke gjøre å beholde det originale instrumentpanelet eller OBC? Ellers har jo gkw89 S62 i sin E30, så han har sikkert noen gode råd. får sende han en pm alt går jo, men skulle visst litt mer først ka som er de store "problemene" Det hadde ikke vært enklere og reise til ESS, og få de til og montere en kompressor? Om det er effekt man er ute etter da.Jeg vurderer det sterkt på min, har jo en ekstra 4,0 som skal i molekyler i vinter, med tanke på et problemfritt kompressor bygg. mye vil ha mer hehe, får eg s62 så kan man også montere ess presse etterpå og ha en meget driftsikker bil med 550 kittet de har , men da snakker vi nok noen år frem i tid
johnja Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Hehe, ja du sier no. Men jeg som er såpass opp i åra, jeg har ikke tid til og vente serru
Robin L Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 rååå bil stemmer s62 jeg og! rååå maskin!! har dritlyst på den i e38n min, men mangler dessverre kompetanse til de..
BimmerAnders Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Hadde vært rått med S62! vertfall hvis du får på presse etterhvert men det er jo selvfølgelig en del arbeid med en S62, men det er nok verdt det!
hanskr Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Spørst jo kva som er planen ha skilt på den? får du godkjent s62motor ? Det hadde ikke vært enklere og reise til ESS, og få de til og montere en kompressor? Om det er effekt man er ute etter da.Jeg vurderer det sterkt på min, har jo en ekstra 4,0 som skal i molekyler i vinter, med tanke på et problemfritt kompressor bygg. Hadde gått for kompressor kitt eller turbo eg - du har jo 2 motorer allerede da er de mye enklere om du blir stoppa eller skal på eu kva hk har du planer om ?
Reset Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Sinnsykt pen e34 du har bygd deg der Gratulerer
///MPower Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Spørst jo kva som er planen ha skilt på den? får du godkjent s62motor ? Det hadde ikke vært enklere og reise til ESS, og få de til og montere en kompressor? Om det er effekt man er ute etter da.Jeg vurderer det sterkt på min, har jo en ekstra 4,0 som skal i molekyler i vinter, med tanke på et problemfritt kompressor bygg. Hadde gått for kompressor kitt eller turbo eg - du har jo 2 motorer allerede da er de mye enklere om du blir stoppa eller skal på eu kva hk har du planer om ? denne skal ha skilt, får vel ikke godkjent med s62, men tar man vekk mpower emblemet så er den jo ikke så veldig ulik en m60, blir ikke noe oppstyla motorrom med masse blå slanger osv, skal se org ut. så det hjelper nok på også. bilen skal godkjennes før motor byttes evnt, og blir nok og beholde org motor i tilfelle. drømmen hadde vel vært s62 med 550 eller 575 kittet til ess, da har man en ganske kvikk e34 vil eg tro
///MPower Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Sinnsykt pen e34 du har bygd deg der Gratulerer takk takk
Kristian Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Spørst jo kva som er planen ha skilt på den? får du godkjent s62motor ? Det hadde ikke vært enklere og reise til ESS, og få de til og montere en kompressor? Om det er effekt man er ute etter da.Jeg vurderer det sterkt på min, har jo en ekstra 4,0 som skal i molekyler i vinter, med tanke på et problemfritt kompressor bygg. Hadde gått for kompressor kitt eller turbo eg - du har jo 2 motorer allerede da er de mye enklere om du blir stoppa eller skal på eu kva hk har du planer om ? denne skal ha skilt, får vel ikke godkjent med s62, men tar man vekk mpower emblemet så er den jo ikke så veldig ulik en m60, blir ikke noe oppstyla motorrom med masse blå slanger osv, skal se org ut. så det hjelper nok på også. bilen skal godkjennes før motor byttes evnt, og blir nok og beholde org motor i tilfelle. drømmen hadde vel vært s62 med 550 eller 575 kittet til ess, da har man en ganske kvikk e34 vil eg tro da har du en sjuuuukt rå e34! Gjennomfør planene vær så snill.
///MPower Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 da har eg undersøkt litt, og det ser ut som dette med s62 skal gå i havn så da må eg ha: -E39 535 kasse med uttak for svinghjulføler -S62B50 med hjerne og elgass pedal styret - En organisk eller sinter lamell for å være på den sikre siden. har jo trykkplate og alusvinghul for E39 M5 fra før. dette er det eg trenger for å begynne, er nok litt mer småplukk som må handles også etterhvert. blir nok å kjøre alpha n oppsettet til 300mm.de. da blir det en chippet hjerne og eliminasjon av lmm. dette skulle visst gi ca 440hk. så da takker eg gjerne for tips ang. motorer og girkasser tilsalgs
turbo1991 Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Fy faen, dette blir rått bilen er jo overgrom allerede, og nå blir den enda bedre
Mikael-B Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 SS performance eller Bildesign, de har stålkontroll på BMW motorer
hypah Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Tåler 535 kassa momentet fra en s62? Og etterhvert med kompressor eller har du tenkt på s6s da? Ser du er fra Askøy, hadde vært gøy å møtt noen bmw entusiaster mens jeg var på vestlandet, driver og jobber nede på nybygget til Framo på Horsøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå