Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble en liten tur i verkstedet idag, fikk montert vindusviskermekanismen i det minste før eg måtte gå igjen.

2012-02-13_20-13-35_462.jpg

2012-02-13_20-13-51_324.jpg

det er her de pleier og bli slarkete, var endel slakk i denne.

2012-02-13_20-14-19_632.jpg

2012-02-13_20-59-41_288.jpg

2012-02-13_20-59-53_7.jpg

Skrevet
Kjøpte du viskermekanismen ny? Er ikke den _svindyr_?

den er flett ny ja, koster jo litt, er to typer på e34, en med 2 motorer, som også strammer opp førerviskeren mot ruten. den andre er vanlig med 1 motor.

eg har den med 2 motorer, den er utrolig nok billigere enn den andre. kostet 2300kr vs 3000kr for den vanlige.

Skrevet

den er flett ny ja, koster jo litt, er to typer på e34, en med 2 motorer, som også strammer opp førerviskeren mot ruten. den andre er vanlig med 1 motor.

eg har den med 2 motorer, den er utrolig nok billigere enn den andre. kostet 2300kr vs 3000kr for den vanlige.

var det mye arbeid å bytte den? jeg burde bytte den på min bil

Skrevet

var det mye arbeid å bytte den? jeg burde bytte den på min bil

spørs kas motor du har i bilen, er ikke alle det er så god plass mot torpedoveggen. må av med et deksel der som sitter med noen små skruer. så er det og ta ut viftemotor og evnt hele dekselet på den, så løsner du mekanismen enkelt og drar den ut, kan være du også må skru av viskermotoren for å få den lettere ut. kan være litt knot. no hadde ikke eg motor i min bil så gikk greit hos meg forøvrig

Skrevet
En ting du nesten MÅ ha før du setter i ny motor, er forsterka klutsj og et alu svinghjul. Gjør underverker med en sånn motor:)

følger du ikke med #-o:wink:

det kjøpte eg rett etter eg bygde om til manuell :)

har jb racing alusvinghjul for e39 m5

sachs race trykkplate for e39 m5

kjørte med org lamell ifjor, men blir nok en sinter eller organisk lamell i år ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...