thorbis Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 shit. da må jeg få sjekka svinghjulet mitt. har samma. har du tid til og knipse et bilde inn i trigger hullet så jeg ser ca hvor kransen skal stå?
bimmerfun Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Nice at du fant ut av det! Blir artig å se den på banekjøring! Blir det bmwccn på rudskogen i slutten av måneden?
Kristian Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Åå nå ble jeg glad!! Min touring du tenker på da?? Du har det med å flekke opp en film så vi får sett råskapen i aksjon!
Dirty Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Shit ja! godt jeg leste dette! skulle til å montere mitt svinghjul Kjempe at du endelig fant ut av det
Sund.M3 Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 bra du fant utav problemet, blir bilen å se på e30meet i år?
///MPower Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Gøy å lese Mpower! du har jobbet mye med den, så det er artig lesing at det løste seg tilslutt! nå gleder jeg meg bare til å se og høre den i aksjon i sommer takker, får håpe det blir noe treff etterhvert shit. da må jeg få sjekka svinghjulet mitt. har samma. har du tid til og knipse et bilde inn i trigger hullet så jeg ser ca hvor kransen skal stå? hvis du har det orginale kan du bare se der, sjekk utfra det største hullet som ska på veiven. legg de oppå hverandre evnt og sjekk hvordan krans er iforhold. Nice at du fant ut av det! Blir artig å se den på banekjøring! Blir det bmwccn på rudskogen i slutten av måneden? ja ska bli gøy og se kordan den blir på bane, usikker om eg rekker rudskogen, får se. Åå nå ble jeg glad!! Min touring du tenker på da?? Du har det med å flekke opp en film så vi får sett råskapen i aksjon! hehe nei din touring ska få være i fred, blir nok et prosjekt hvis eg skal til med noe. film ska vi nok få til etterhvert Shit ja! godt jeg leste dette! skulle til å montere mitt svinghjulKjempe at du endelig fant ut av det ja det var digg og finne feilen bra du fant utav problemet, blir bilen å se på e30meet i år? ja hvis alt går etter planen så satser eg på det. Grattis! Kjekt å høyre du fekk det til tilslutt! takker, ja no har du minst effekt i verkstedet så bare komme ut og skru sammen og lade på!!
kvammis Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Nydelig at du fant ut av det til slutt da! Tenkte faktisk på om problemet kunne være i forbindelse med den sensoren her om dagen, men ble ikke noe mer en enn kjapp tanke... Hadde forresten siste eksamen idag, så skal sette meg ned med pcen din en dag nå Og hvis du har dårlig med lagring er det plass til den andre S62en under panseret mitt altsååå..
///MPower Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Skrevet Mai 16, 2013 Nydelig at du fant ut av det til slutt da! Tenkte faktisk på om problemet kunne være i forbindelse med den sensoren her om dagen, men ble ikke noe mer en enn kjapp tanke... Hadde forresten siste eksamen idag, så skal sette meg ned med pcen din en dag nå Og hvis du har dårlig med lagring er det plass til den andre S62en under panseret mitt altsååå.. ja det var gleede skal eg love deg flotte greier, bare gi en lyd når du er klar hehe, tja tror eg har plass, men du skal få deg en tur med min
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Kjekt att det ordn seg for noken S62 eigere E34'n din har det utseende en E34 skal ha vertfall, ingen tvil om det
BB454BB Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 tipper det er 940en som har minst krutt i verkstedet B-)
///MPower Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Skrevet Mai 17, 2013 Touring sa du? har en touring jeg hehe, motor har du og blir nok en e34 touring da de kan bli meget fet med rette mods Kjekt att det ordn seg for noken S62 eigere E34'n din har det utseende en E34 skal ha vertfall, ingen tvil om det takker for det det er nok bare det vi snakket om i tlf som er gale hos deg, så det fikser du lett. snart oppe å går din og skal du se har samma svinghjul som deg som sitter i bilen. du merker no det fort om det er rett når du skal fyre den. tipper det er 940en som har minst krutt i verkstedet B-) hehe, ja den er jo fullstendig uten hjerte og.
Dirty Skrevet Mai 17, 2013 Skrevet Mai 17, 2013 Har du koblet opp Sport knappen? Pin 15? la min til jord, merka ikke noe forskjell på gassresponsen? Dog står bilen i garasjen på bukk så har ikke fått prøvd den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå