SweetBMW Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 *Sukk etter å ha sett videon et par ganger..* Jeg sier det igjen Bjarne.. ingen liker deg........
Bjanne Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 *Sukk etter å ha sett videon et par ganger..*Jeg sier det igjen Bjarne.. ingen liker deg........ nei jeg merker det, mange som er inne å ser på tråden her, men ingen som gidder kommentere, er jo kommentarene som er halve morroa ! ris eller ros, ser jo helst at man får sistnevnte men
SweetBMW Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Hahahha ^^ jeg mente det ikke daaaaa venneh!
Bjanne Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 haha, iskald du ! faen jeg venter på bilder fra en kar så jeg kan få lagt ut noen skikkelig noen
e30 tic Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Denna tråden har gått meg forbi! Steike fin bil hvertfall, imponerende. Hva er egentlig forskjellen på alpine white 1,2 og 3?
Bjanne Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Mengden gul farge de tilsetter lakken tror jeg, BMW fargene er mer gul aktige enn f.eks Audi og Ford. Man tusen takk for feedback det er moromå høre folk liker det jeg har gjort
Bjanne Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Denne bilen selges til den rette prisen nå da jeg har flyttet til bergen for å studere og ikke kommer til å bruke bilen. får jeg ikke det jeg vil ha blir den stående i garasjen til neste år så blir den solgt om sommern i stede. salgstråd kommer
Bjanne Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 det ligger en tilsvarende sort orginal en til 500 så 410 syns jeg ikke er en upris..
Bjanne Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 takk for det dumt jeg ikke ble ferdig med den til våler så ingen fikk sett den før jeg fant ut at jeg skulle selge den ! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24759142 Studenter har ikke råd til m3 !
Frode D Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Har sett denne utenfor skolen. Fin høyde og farge Jeg har den gråe E46'en om du har sett den..
Vegarden Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 takk for det dumt jeg ikke ble ferdig med den til våler så ingen fikk sett den før jeg fant ut at jeg skulle selge den ! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24759142 Studenter har ikke råd til m3 ! Stundenter nei, men AD har vel det? Tar vel ikke helt feil vist jeg sier at det er denne det bruker og ligge bilde av på AD maskinen på Innovator? ;p
Bjanne Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Sant det men går skole fulltid når jeg har fri, ergo ingen tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå