Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Nå nærmer høst, salting, og dårlig vær seg med storm skritt..

Sikkert flere som kjenner til K2000 her i Trondheim, det er jo en selvvaske hall med 6 "båser" hvor man kan stå varmt og vaske bil..

Det jeg tenkte var at kanskje det er flere bimmers folk som er interessert i å ta en "gathering" på K2000 og polere bil sammen? Fint å være flere sammen og utveksle råd og synspunkter samt hjelpe hverandre litt...er jo som kjent kjedelig å stå i 2-3 timer alene og prate med seg selv mens man polerer...

Er det noe interesse for dette ? Hvis man uansett har planlagt å polere bil i nærmeste framtid burde det være interesse for dette 8)

Skrevet

Tjaaaaaaaaa.... jeg hakke bimmern med opp til Trondheim men skal oppover på søndag.. så helga etter der kan jeg sikkert komme bort og slå av noen løgner eller ti :)

Skal være der en mnd så greit å få gjort noe annet enn jobb og.. Count me in :)

Skrevet

Polering hos K2000, må evt gjøres for hånd og det er særdeles uaktuelt for min del. Da det for min del kun kan kalles for voksing, noe som er helt annerledes.

Når det er sagt så vasker jeg bilen der hver søndag, og synes det er en fin fin plass for vask.

Skrevet

Otis, det er ikke snakk om konkurranse om mest mulig glans..er snakk om voksing (som du skrev er det noe annet enn polering), samvær, skrøne historier, veiledning samt å gjøre det som egentlig er en kjedelig jobb til noe litt hyggelig på en søndag..

Vi kan godt ta det søndag 10 okt, om det er flere som ønsker dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...