Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Virkelig flotte biler begge to! 325en var kanskje i litt dyreste laget og 316en var kanskje litt kjedelig men to flotte perler var det! Håper de blir tatt godt vare på av nye eiere :)

Skrevet
  E24Bimmer628Csi skrev:
125 000 kr for en E30? ganske drøyt!

Han får nok ikke 125k for den, men at markedsverdien er over 100k er det ingen tvil om.

Skrevet

Bare de ikke havner i hendene på Rieger-idioter med Black&Decker senkesett og Eiker sotspray. Mer enn EN E30 som har blitt ødelagt.

Skrevet

Riegeridioter har ikke 100 000 på bok. Det har dessverre ikke jeg heller, for da vet jeg hva jeg hadde lagt inn bud på...

Skrevet
  Odd-M skrev:
Bare de ikke havner i hendene på Rieger-idioter med Black&Decker senkesett og Eiker sotspray. Mer enn EN E30 som har blitt ødelagt.

Kunne ikke vært mer enig!! Alt for mange flotte E30er som har endt opp med sånne ødeleggelser!

Skrevet
  Odd-M skrev:

idioter fordi de liker rieger?

deg må de vel feile noe.. selv om du ikke liker rieger, så er man ikke idiot om man liker det..

nå skal det sies at rieger ikke er spesielt pent, men drit nå i hva folk gjør med bila sine :wink: det er jo ikke akkurat snakk om noe m635csi heller..

Skrevet

Rieger var vel mest ment som et samlebegrep i dette tilfellet. Prøv å monter harryplast på en sånn bil og se hva den blir verdt da. Jo jeg mener det er helt idiotisk.

Skrevet
  Odd-M skrev:
Rieger var vel mest ment som et samlebegrep i dette tilfellet. Prøv å monter harryplast på en sånn bil og se hva den blir verdt da. Jo jeg mener det er helt idiotisk.

+1

Skrevet

Det er jo synd at folk ødelegger i en så fin E30 feks med rieger eller annet tull styling.

men jeg liker best originale gamle E30 selv om det er M-tech eller etc originalt når de kom ut på 80 tallet

jeg er ikke så veldig fan av stuk å sånt.

men alle har forskjellige smak og behag og vil vise frem bilene sine som de liker blant utseende osv på bilen ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...