Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjedelig at den 325en var mtech 1, men ser jo nydelig ut likevel.

Synd i grunn at nordmenn er så dårlige til å ta vare på biler. Ellers ville det vært mye å velge mellom nå.

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Riegeridioter har ikke 100 000 på bok. Det har dessverre ikke jeg heller, for da vet jeg hva jeg hadde lagt inn bud på...

Den hvite 316 ?? :lol:

Skrevet
Kjenner han som selger 325'n. Og kan skrive under på at den er strøken! Og at han er ute etter bmw banebil, så han er sikkert intr i bytte.

Du som kjenner han,hvorfor skrev han dette: Flott Orginal m-tech1 325i 1987mod.

Ser ikke noe m-tech1 jeg.

Skrevet
Kjedelig at den 325en var mtech 1, men ser jo nydelig ut likevel.

Finnes da ikke noe Mtech1 styling på den...?

Du har vel rett der ja. Har lyst på en facelift med mtech kit. De er mer gjennomførte synes jeg, spesielt med vingen. Mtech1/preface bilene har ei ræv som av en eller annen grunn minner meg om en Opel Rekord.. :P

Men det er jo smak og behag.

Skrevet
Synes den hvite 316 var grisefin! Prisen derimot, er mer svindyr :D

Hvitlakkerte biler fra 1990 som aldri var blitt vinterkjørt og med kun 50.000 tilbakelagte kilometere, pleide å være mye billigere. Derfor ble de kjøpt av folk som syntes det var en god idé å kjøre bilene til å fra jobb på saltede vinterveier, eller "forbedre" dem med plastspoilere og turbokit av typen hjemmemekk.

Nå er det bare denne igjen - derfor prisen. :)

Skrevet

Jeg er egentelig glad for hver strøkene og dønn orginale E30 og E34 jeg ser! Om det så er kjedelige biler som noen vil si så gjør det ingenting, det er sånn klassikere skal være(E34 er vel ikke noen klassiker ennå men er ikke langt unna)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...