leif harald Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Har vært bart føre nå i 3 uker hvertfall Men fort jort å bytte om det skulle komme noe uanz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 sommerdekk ja... det kan man bare glemme ! når det snør ute nå sååå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Hadde vært deilig med sommer nå ja. Begynner og savne og få litt grep, og sette på sommerhjulene Var jo full sol, varmegrader og nesten bare veier i forrje uke. Men nå snør det som faen igjen : // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Ja var veldig vår vær i forrige uke, satt ute i sola og dunan i jobb pausene, tror nesten det var rundt 6-7plss jeg, men tok ikke mange dagene før det blei snøstorm igjen, gikk fra nesten helt bort smelta snø til nordpol på ei uke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 dette er da vinter bilen min hatt den siden sept2010..En nissan sunny 1989 1.6slx.. blir nok nyere bil te våren/sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Blir nok disse to som blir brukt i år også BMW'n, har full defa pakke med timer så den er bestandig god å varm når jeg skal ha den + at den også har varme i rattet, noe som er ekstremt godt super vinterbil!! Astroen har null vekt bak, ca 150 hk, diffsperre og rattkule Artig bil! Kan jeg spørre hva du bruker det tauet bak bilen til? ja det lurer jeg også på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Dra ned garasjeporten? Ellers så var det et dårlig forsøk på noe annet fordi tauet er for nært bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Ser jo litt av porten, nei det er ikke til og henge folk i vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Du har god selvkontroll om du klarer å henge deg fra den høyden der. Dog kan det jo være at noen har gjort et forsøk på å hoppe fra taket, men feilberegnet litt på lengden på tauet og istedet bare endt med knekte bein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Handla meg vinterbil/bruksbil forrige uke, grei å ha mens e28'en står på verkstedet under prosjektering og turbokonvertering Når jeg henta den før helga så den slik ut: Det varte ikke lenge før jeg ble fristet til litt forandringer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Vinterbilen Så veldig bra ut! Ligna på bilen min. Hvilken farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Techno violet. Senk til våren så blir den nok bra tenker jeg Du som kjøpte kompisen min sin 320 ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Et stykk helårsbil i vintermodus. (Med vinterhjul...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Vinterhjul faktisk?! Har du bilde av bilen med sommarhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå