e30 tic Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 polerte ringer på vinteren?? Kan dele hjula å polere da til våren.. Mitt vinter vrak, spinner fint på tørt så regner med det blir morro når snøen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 På tredje året nå. Nye felger og vinterdekk på plass Stemningsbilder fra forrige vinter: Diverse morro hittill: Det blir en trist dag når denne er klar for skroten ;( E28 518 4 life! Mathias Holtsdalen og Morty999 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 den får du ikke kjøre på skroten! da må du si ifra før du gjør det henter bil til uka jeg og mitsubitshi galant 2l GTI 16v 4x4 ( ja hele regla står på bagasjelokket ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 e36 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Min vinterbil på vinterhjula Namnam. Fin e34. Så strøken ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 den får du ikke kjøre på skroten! da må du si ifra før du gjør det henter bil til uka jeg og mitsubitshi galant 2l GTI 16v 4x4 ( ja hele regla står på bagasjelokket ) Helt drøyt artige vinterbiler det! Overstyrt som faen er de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 E39 530d funker greit i vinter vil jeg tro:) Sent from my iPhone using My fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Biler som bare kan brukes halve året er maks en halv bil. Så, vinterbilen er samme som sommerbilen. Walkabout og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Foreløbig så er det ring-opelen jeg kjøpte i sommer som får ta støyten. Den har om ikke annet lavt dieselforbruk og gode vinterdekk. Dessverre så er Quattro für sissies, så det har jeg ikke For anledningen så tauer den en skikkelig opel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Da var bruksbilen i vinter modus, 528 Manuell. Har ikke fått handla meg vinterbil, så det blir å rulle rundt i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Kjerringa har Peugot 206 1.1l, og det skal ho få ha Jeg har lagt på vinterhjul på min, holder med 2 biler i husholdningen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Min vinterbil,(helårsbil) nå uten riegerleppa:/ Kjerringasvinterbil! Skulle gjerne oppgradert de vinterhjula. Blir vel til neste sesong;) Sent from my Ifaun using Tapatalk Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Min vinterbil på 6. året nå. Ikke hatt noen annen bil så lenge så dette blir nok fast vinterbil så lenge den virker.. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Du vant vinterbil konkurransen Johnny Bravo og VegarVS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Her er min tds som blir vinterbil i år:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå