Gå til innhold

umulig å få tak i E39 sedan skinninteriør?!

opeth84
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Planlegg neste ferie til et huggeri i sverige.. der får du sportskinn til 8500 sek.

for dyrt.. Da kunne jeg like gjerne blitt igjen i Norge og kjøpt til noe dyrere, og alikevel ende med ca samme pris dersom man regner med ferge,bensin,bomstasjoner etc. :)

Er uansett ikke interessert i så pass dyre interiør. Kan strekke meg til 6000 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bruktbildeler.no/

Jeg vet at det er 2av4 her med skinn om du trykker på delebiler, BMW og E39 såklart så er det en touring med gult tror jeg og en sedan som har samme grå som jeg har selv, ikke el justerbart, men mulig oppvarming...

Heisann!

Kom gjerne med link til denne siden, hvor det er skinninteriør med skipose, om du fant dette. Det hadde jeg satt stort pris på. El.justering er ikke viktig for meg, men at det er varme er viktigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bruktbildeler.no/

Jeg vet at det er 2av4 her med skinn om du trykker på delebiler, BMW og E39 såklart så er det en touring med gult tror jeg og en sedan som har samme grå som jeg har selv, ikke el justerbart, men mulig oppvarming...

Fant bare ETT interiør der jeg, og det var til en E39 touring i lyst hvitt til 9 500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg har en som skal selge ett grått skinninteriør til E39 sedan. Usikker på om det er std-, sport- eller komfortseter og hva slags finesser det er på de, men det kan jeg komme tilbake til. Dette er riktignok uten dørsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok det ene som jeg snakket om som jeg syntes så mer gult ut. Kanskje heller beige nå som jeg ser ordentlig bilde. Men om du ser bort fra "Brukte bildeler" taben og heller trykker på den som ved siden som heter "Delebiler" som er hele biler, trykk BMW og så trykke E39, vil du få opp 4 delebiler. Den sølv sedanen der har grått skinn, ring til han og spør om det.

Får ikke linket direkte til den. Men står delenr: 98667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uansett ikke interessert i så pass dyre interiør. Kan strekke meg til 6000 ca.

Det er fullt mulig det er umulig å få tak i E39 sedan skinninteriør når en ikke ønsker å betale hva det faktisk koster. Du må nok litt opp i pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig det er umulig å få tak i E39 sedan skinninteriør når en ikke ønsker å betale hva det faktisk koster. Du må nok litt opp i pris :)

Har funnet flere jeg til under 6000 nå, så dette er nok faktisk mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Det er mulig jeg har en som skal selge ett grått skinninteriør til E39 sedan. Usikker på om det er std-, sport- eller komfortseter og hva slags finesser det er på de, men det kan jeg komme tilbake til. Dette er riktignok uten dørsider.

Usikker på om jeg svarte denne posten. Men jeg er interessert i å vite mer, og ikke minst en ca. pris.

Hvor i landet er også en fordel å vite :^) Takk for responsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et flott skinninteriør (trodde jeg) i lyst grått skinn med integrerte dvd-skjermer i nakkestøttene fremme. Men da jeg bad om å få flere bilder av interiøret, viste det seg at det var mugg på setebeltene bak og litt på baksetene. :/ Så da leter man videre...

Tar derfor gjerne imot flere tilbakemeldinger ang interiør fra dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet flere jeg til under 6000 nå, så dette er nok faktisk mulig.

Det er snakk om et interiør fra Sverige. Jeg har bestilt deler av dette som jeg får neste Fredag, men vet ikke hvor komplett resten er. Det får jeg jo se når jeg skal hente delene, men tror eventuelt at interiøret går billig.. Har du noen link til setene med mugg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om et interiør fra Sverige. Jeg har bestilt deler av dette som jeg får neste Fredag, men vet ikke hvor komplett resten er. Det får jeg jo se når jeg skal hente delene, men tror eventuelt at interiøret går billig.. Har du noen link til setene med mugg? :-)

Ok, du skal ikke ha hele interiøret selv og selge det du ikke trenger? Eller må interiøret kjøpes i Sverige, eventuelt betale for interiør og frakt til Norge?

Skal vel ha link av "mugg" interiøret en plass. Hvordan det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går utifra at hele interiøret blir fraktet til Norge og så får jeg deler av det som jeg har bestilt. Ser med vedkommende hva som er igjen etter at jeg har hentet det.

Tenkte jo at dersom det ikke var for mye så er det jo en kurrant sak dersom interiøret har en bra pris. Er det i tillegg riktige seter bør jo ikke baksetene ha noen betydning av den grunn. Jeg er fornøyd med mitt interiør, så jeg skal ikke ha det slik at du evt. kan sende link via PM.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går utifra at hele interiøret blir fraktet til Norge og så får jeg deler av det som jeg har bestilt. Ser med vedkommende hva som er igjen etter at jeg har hentet det.

Tenkte jo at dersom det ikke var for mye så er det jo en kurrant sak dersom interiøret har en bra pris. Er det i tillegg riktige seter bør jo ikke baksetene ha noen betydning av den grunn. Jeg er fornøyd med mitt interiør, så jeg skal ikke ha det slik at du evt. kan sende link via PM.. :)

Med tanke på at interiøret har noe mugg i setebelte og baksetene, går dette an å fjerne på et vis, eller vil det alltid sitte i skinnet og lukte gammelt for eks(om du vet)? Er jo riktig interiør med tanke på farge og skipose bak. Men det har en del slitasje og hull. Han forlangte 3000. Følger ikke med dørseter,kun setene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...