Gå til innhold

Råning på Askøy

Erlend E30
 Share

Anbefalte innlegg

heisann jeg synes at det er dødt her på øyen

når jeg var liten på 90 tallet så jeg mange gromme råne biler som sierra, granada, bmw e30, e34, volvo 240 osv som henger mye rundt på kaien i kleppestø

plutselig forsvant de.. hvorfor er det ikke slik her i dag med "nye" biler ?

er det noen som vet hvorfor ? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Gamle biler holder ikke i tusenvis årene! Men det er mange granada, Ascona, osv... I ÅL i Buskerud "bondegutt" ;)

Mange ta ikke godt vare på biler. Ungdomskjørt, Kan ikke rustsveise, osv...

Har en BMW 190E fra 90. Gått bare 108500. Tar vare på bilen min. :wink:

h917ksaqmq91c3b1jo5g.jpg

7thypzddafeb2lccyeog.jpg

uqoxh15uyoed8ksqiv7v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utviklingen har gått den veien de siste årene. Før hadde bilinteresserte og rånere feite biler som ble brukt som bruksbiler på gata, men nå til dags er alle så gjerrige at de kjører en pizzabil med diesel mens de har stuet vekk en sliten gammel japsebil uten skilt som aldri blir brukt på et verksted.

Resultatet er et svekket bilmiljø, dårligere sjåfører og ikke minst flere bilinteresserte, snusfornuftige og vettskremte vattnisser som snakker mye svada på nett uten at de har erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Hammerfest tidligere i uken og der kjørte de faen meg runde på runde rundt gaten hotellet jeg bodde på.

Skjønner ikke det helt jeg. Blir vel litt ensomt og kjøre 4 biler med en person pr bil og kjøre rundt i ring...

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor sjøl på askøy :P

kan si meg enig i det at det e lite med gromme vogner som ungdommen kjører rundt i her ute :(

foruten en grom bimmers eller to ;)

men som du sier det dødt her ute for tiden :P

men folk henger fortsatt på kaien når det e vær te det då :D pleier å være en god del biler te tider ;)

hvis det regner møtes vi på askøysenteret :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fagernes i Valdres er det en masse biler ute å råner :) Var en tur der i vinter og det var dritartig :) Opel som gjelder der og flaks som jeg hadde kjørte jeg bestefars Opel Senator :) Fikk noen kommentarer når jeg sa jeg var fra Oslo og kom i fullt driv sidelengs rundt "bensern" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...