Erlend E30 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 heisann jeg synes at det er dødt her på øyen når jeg var liten på 90 tallet så jeg mange gromme råne biler som sierra, granada, bmw e30, e34, volvo 240 osv som henger mye rundt på kaien i kleppestø plutselig forsvant de.. hvorfor er det ikke slik her i dag med "nye" biler ? er det noen som vet hvorfor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Facebook tok alle sammen! Hvorfor råne 240 når du kan sitte hjemme og klø på taska di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Hmmm. Det kan du seie. Hadde vore kjekt å tatt turen ut og møtt andre som er ute å køyre. Men er ganske dødt råneliv i Bergen. Ikkje sånn som vesle bygda eg budde i før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Hehe... Gamle biler holder ikke i tusenvis årene! Men det er mange granada, Ascona, osv... I ÅL i Buskerud "bondegutt" Mange ta ikke godt vare på biler. Ungdomskjørt, Kan ikke rustsveise, osv... Har en BMW 190E fra 90. Gått bare 108500. Tar vare på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Det er mange gromme biler på Askøy osv. enda. Forsjellen er at de fleste ikke har skilt? Import fra Japan etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Utviklingen har gått den veien de siste årene. Før hadde bilinteresserte og rånere feite biler som ble brukt som bruksbiler på gata, men nå til dags er alle så gjerrige at de kjører en pizzabil med diesel mens de har stuet vekk en sliten gammel japsebil uten skilt som aldri blir brukt på et verksted. Resultatet er et svekket bilmiljø, dårligere sjåfører og ikke minst flere bilinteresserte, snusfornuftige og vettskremte vattnisser som snakker mye svada på nett uten at de har erfaring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 høres ut som en søppel plass. her i mandal er det likemye "råning" som i godegamledager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 høres ut som en søppel plass. her i mandal er det likemye "råning" som i godegamledager hehe, ja mange gamle klassikere og .. kjell ivar og gjengen uten rå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 høres ut som en søppel plass. her i mandal er det likemye "råning" som i godegamledager hehe, ja mange gamle klassikere og .. kjell ivar og gjengen uten rå hehe haha ja lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Jeg henta forrige bimmern min på SPZ bil på Askøy! Men bor i Oslo da ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Mye mindre råning uansett hvor jeg er. Litt kjedelig, selv om jeg faktisk "hatet" rånere da jeg gikk på videregående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Var i Hammerfest tidligere i uken og der kjørte de faen meg runde på runde rundt gaten hotellet jeg bodde på. Skjønner ikke det helt jeg. Blir vel litt ensomt og kjøre 4 biler med en person pr bil og kjøre rundt i ring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roten Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 bor sjøl på askøy kan si meg enig i det at det e lite med gromme vogner som ungdommen kjører rundt i her ute foruten en grom bimmers eller to men som du sier det dødt her ute for tiden men folk henger fortsatt på kaien når det e vær te det då pleier å være en god del biler te tider hvis det regner møtes vi på askøysenteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Mer enn nok i fredrikstad iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Fagernes i Valdres er det en masse biler ute å råner Var en tur der i vinter og det var dritartig Opel som gjelder der og flaks som jeg hadde kjørte jeg bestefars Opel Senator Fikk noen kommentarer når jeg sa jeg var fra Oslo og kom i fullt driv sidelengs rundt "bensern" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå