Kristian H. Foss Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Skrevet Juli 6, 2013 Ikke for å være kjip, men synes ikke LM er det samme som det en gang var da alle kopiene kom! Mvh BMW E30 325 reagerte på dette 1
Kvasi Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Ser veeldig gromt ut. Schnitzer passer så bra på E28 at de måå du ha. Kopi eller ikke, jeg for min del driter i det så lenge det ser bra ut..
Kristian H. Foss Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Skrevet Juli 6, 2013 Ser veeldig gromt ut. Schnitzer passer så bra på E28 at de måå du ha. Kopi eller ikke, jeg for min del driter i det så lenge det ser bra ut.. Sant! Disse tør jeg iallefall å spinne litt med også Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 Hjemme fra en liten vestlandstur, har fått på panser og litt div rundt om i kveld. Er masse småpirk som står igjen før denne er klar for Rudskogen, men har ferie og trua på plass. Mvh
|Ole| Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 ååååå HERREGUD for ein deilig bil....alt eg får ut akkurat no...kjem tilbake med meir seinare!
tommyheimberg Skrevet Juli 8, 2013 Skrevet Juli 8, 2013 Bedre om du hadde fått skilt på den å hatt den på veien:-), for fin til å være banebil:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Morty999 Skrevet Juli 8, 2013 Skrevet Juli 8, 2013 Bedre om du hadde fått skilt på den å hatt den på veien:-), for fin til å være banebil:-)Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 såvidt jeg veit har han vell di fra før han begnte på den
Pedi Skrevet Juli 8, 2013 Skrevet Juli 8, 2013 Kjøpte med hull jeg, for jeg orket ikke greia med blinklys, BT og eu-kontroller osv...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Skrevet Juli 8, 2013 Ser den! Skal jo matche resten av bilen din også. Mvh
H_Vatn Skrevet Juli 8, 2013 Skrevet Juli 8, 2013 Kjøpte skjermer uten hull. Mvh *liker* Blir jævla fint dette kristian! Bare du ikke blir redd for og bruke den skikkelig nå så nesten så jeg vurderer og ta turen til gatebil bare for og se denne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå