Erebus Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24461478 hahaha innbytte vurderes, IKKE mercedes
Der Barockengel Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Er det stas å kjøre bil med stjerne på panseret? Whhoah, en bilannonse som begynner med et retorisk-ironisk spørsmål! Ikke akkurat dagligkost.
Tiller Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Hehe, ville vell ikke skrevet det i en annonse men. "Selger min BMW, og vill ikke ha BMW igjen!!"
Fredrik 90 Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Men Mercedes er jo noen drittbiler så jeg skjønner han godt! Fikk vel bare nok til slutt selv om vogna i seg selv ikke var så gal, 280 4-matic er jo ikke det værste med stjerne på panseret!
NBCustom Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Men Mercedes er jo noen drittbiler så jeg skjønner han godt! Fikk vel bare nok til slutt selv om vogna i seg selv ikke var så gal, 280 4-matic er jo ikke det værste med stjerne på panseret! feil, det er nettopp det aller aller verste man kan kjøpe mildt sagt søppel. for tre år siden handla foreldrene til en kompis en slik for 315 000.. det sier litt om verditapet og forespørselen etter slike biler en 320cdi w210 derimot, da snakker vi bil.
E36Cab1 Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 W210 er noen rustholker,har en slik 320CDI i familien,bytta det meste av karosseri-plater på denne..
flobben Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 ja MB har vel hatt litt rust problemer de siste åra. Er vel snakk om at alt fra 1996 til 2006/7 sliter med rust så vidt jeg har hørt. Naboen hadde en e420 og den fikk alle plater bytta, selv taket. pga rust. Og neimen ikke om det kom tilbake igjen kort tid etter. Ryktene sier jo at w211 er bedre, men at de ruster de også. Så selv om jeg godt kunne tenkt meg en stjernebil så tror jeg at jeg fortsetter med BMW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå