Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hvis dere får med superturbodiesel blir jeg med...hehe

Hahaha... da er det nok mange som ikke kommer :P

Men etter jul høres egentlig bedre ut, kanskje jeg får med meg en også.

Må bare legge til at jeg synes "Fantasy" er den beste. Det er forresten en HEFTIG nightclub på denne ;)

Skrevet

Er en bortimot lik nattklubb i Magic (kun annet innredningstema, akkurat som resten av skipet), men synes de ofte er litt folketomme..

Skrevet

Kunne vært artig å blitt med på en sånn tur.

Vel og merke ganske avhengig av hvilken tid det blir lagt til, småbarnsforeldre har sjelden sjansen til å leke spontane. :P

Skrevet

På "nachspielet" vi hadde på kaia (kult ord) Kom detta glimrende forslaget opp ja. Hyggelig at det blir stelt i stand noe for oss "gamle" og, count me in.

Skrevet

Hahaha... da er det nok mange som ikke kommer :P

javel chicky stick? jeg får så mange til å komme som du bare kan drømme om, kan sikkert lære deg noen nybegynnertriks :wink:

Skrevet

HA!! 8) Da skulle jeg også hva vært med! :wink:

Har vært med Kiel ferga mange ganger, flotte turer! Men som sagt så er det ikke akkurat rølpefylla som står på min agenda på sånne turer(Det er det i grunn sjelden siden jeg ikke drikker)

Bare jeg får to stykk Prostafen (mot sjøsyke) så er jeg fornøyd :wink:

Skrevet

Er vel ikke mulig å bli sjøsyk ombord i Kielfergen??

Merker jo knapt at det er et skip en gang, men jeg pleier heldigvis aldri å bli sjøsyk uansett 8)

Skrevet
Er vel ikke mulig å bli sjøsyk ombord i Kielfergen??

Merker jo knapt at det er et skip en gang, men jeg pleier heldigvis aldri å bli sjøsyk uansett 8)

Å joda tro meg!! :) Men det rare er at jeg har vokst opp i båt og har hatt båt siden jeg var liten og blir aldri dårlig i sånne båter, men likevel så blir jeg dårlig med en gang jeg kommer ombord i en ferje! :roll:

Det er noen som aldri blir sjøsyke og de har min misunnelse :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...