Vroomie Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Jeg ville gått for spacegrey eller kanskje sparkling bronze. Har en bil i spacegrey nå, liker den veldig godt men for variasjonen sin del (selv om den ikke blir så stor) tenkte jeg å velge titansølv i tillegg til at jeg synes titansølv ser finere ut med x-line hvis jeg går for det for dermed å få takreling i aluminium. Skulle vært mulig å velge takreling i aluminium uten å måtte velge x-line.
Vroomie Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Utstyret som er nevnt ser ut til å inneholde det viktigste, men har du vurdert alulister istedenfor titan? (regner med det er det du ville ha?) Det blir også levert 2 stilige felgpakker til X1 fra Bmw originalt, disse gir bilen et skikkelig løft utseendemessig faktisk uten å koste skjorta! Lykke til med bilkjøp! Det er alulister jeg vurderer (disse kommer ikke i titan). Å oppgradere felgene var ikke så dumt nei, likte veldig godt de du refererer til
Vroomie Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 ville kaaaanskje ventet på nye X3 2.0d? Dette er veldig sterkt vurdert. Jeg liker nye X3 godt og har innhentet tilbud på denne. Det blir ca. 100 000 ekstra i forhold til X1 hensyntatt det utstyret jeg ønsker. Får kanskje mye mer bil for pengene, men 90% av tiden trenger jeg ikke en fullt så stor bil. Dessuten er jeg skeptisk til at nye X3 produseres i USA. Gamle X3 er produsert i Tyskland. En gylden regel er vel at man bør vente til det har gått seg litt til med produksjon av nye bilmodeller. Hadde nye X3 vært produsert i Tyskland hadde jeg derimot ikke vært fullt så skeptisk. (X1 er produsert i Europa og har jo vært i produksjon en stund).
Vroomie Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Vurder også om du vil ha oppgradert stereoanlegg. Er ikke alle som er interessert i dette, men om du verdsetter god lyd er ikke standard anlegg adekvat. Vurder om du skal ta med. Jeg tror du da får med iDrive, og det er svært behagelig og gjør at bilen føles betraktelig mer moderne. Har "oppgradert" til professional, men da tror jeg ikke man får med iDrive slik som man får med på X3. Skal imidlertid sjekke dette
Vroomie Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Nye X3 starter på cirka 550 000,- om den er av interesse.. Ender opp på ca 645' for en X3 mot 545' for en X1 med mine spesifikasjoner, før rabatter. Er det mer verdt det å satse på en X3? Har gått mange runder på dette....
Vroomie Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 mye starter X1 18d på? 450 eller noe? så er vel endel dyrere, men kanskje litt mer utstyr standard på X3`en? synes den ser mye bedre ut, som en mini-X5 Synes også at den er flott, og den har en god del mer standard utstyr enn X1. Man kommer langt med comfort pakken og sportsseter på en X3.... Det blir ca 100 000 i forskjell på X1 og X3 i forhold til utstyret jeg vil ha. Nye X3 xDrive 20d Automat starter på 552 800 eks. frakt. X1 18D AUtomat starter på 441 600 eks. frakt.
flobben Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Tror jeg hadde gått for x1 i stedet for x3 når prisforskjellen er 100 laken og plassen ikke trengs. Synes også X1 i riktig farge er skikkelig tøff, ser det står en i parkeringshuset på jobben og må si at "me like"
Vroomie Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 Synes også X1 i riktig farge er skikkelig tøff, ser det står en i parkeringshuset på jobben og må si at "me like" Hva synes du er er "riktig" farge da?
Hansh Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 ville kaaaanskje ventet på nye X3 2.0d? Dette er veldig sterkt vurdert. Jeg liker nye X3 godt og har innhentet tilbud på denne. Det blir ca. 100 000 ekstra i forhold til X1 hensyntatt det utstyret jeg ønsker. Får kanskje mye mer bil for pengene, men 90% av tiden trenger jeg ikke en fullt så stor bil. Dessuten er jeg skeptisk til at nye X3 produseres i USA. Gamle X3 er produsert i Tyskland. En gylden regel er vel at man bør vente til det har gått seg litt til med produksjon av nye bilmodeller. Hadde nye X3 vært produsert i Tyskland hadde jeg derimot ikke vært fullt så skeptisk. (X1 er produsert i Europa og har jo vært i produksjon en stund). Utgående X3 ble vel produsert i Østerike, På Magna Steyr fabrikken? Fabrikken i USA er en BMW-eid fabrikk som har produsert BMW-SUV'er siden første X5 kom, og tror de ryddet bort slurvet mens de holdt på med den. Hadde derfor ikke vært mer skeptisk til en ny bil derfra enn en ny bil fra andre fabrikker. Spesielt ikke så lenge X1 også er såpass fersk vare at evt. større feil trolig ikke er luket bort. Om bakkeklaring er viktig er vel X3 og et bedre valg siden X1 vel ikke har stort bedre bakkeklaring enn en vanlig personbil? Tror jeg hadde ventet til jeg kunne prøvekjøre begge bilene og deretter tatt valgtet, hvis økonomien tillater en X3. Forøvrig er lyspakken du nevnte relativt rimelig ekstrautstyr som normalt øker luksusfølelsen betraktelig i en BMW, og den kan absolutt anbefales. Sportsseter er også for min del bortimot et absolutt krav!
in2you Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Ang. Alulister så mente eg innvendige lister på dashbord og dører, disse er mye finere om du oppgraderer til børstet alu istedenfor titan. Ser du har satt opp til radio bmw pro, dette er en fin oppgradering men det er kun navi som gir idrive. Kunne du lagt ut en foreløpig liste over utstyr? Blir litt vanskelig å følge med når det er litt mye fram og tilbake, spesielt for min del som følger med via mobilen hehe.
CrZyWiz Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 M-sportsratt er foreløpig ikke tilgjengelig til X1 men nå foregår visst testing av Bmw X1 med m-sportspakke som trolig vises til våren. M-Sportsratt er tilgjengelig på BMW X1...se utstyrslista på BMW.no.....
in2you Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Ifølge lista mi så er det kun skinnratt og sportsratt i skinn som er tilgjengelig?
ullsokken Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Personlig falt jeg veldig for glasstak i denne <3
Eksos Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Tror nok jeg hadde venta på nye X3, men når kommer den? Likte bedre utseendet på den, samtidig som jeg vil tro at X3 vil holde seg bedre i pris?
flobben Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Synes også X1 i riktig farge er skikkelig tøff, ser det står en i parkeringshuset på jobben og må si at "me like" Hva synes du er er "riktig" farge da? Marakeshbrun eller hva den heter synes jeg bare blir kulere og kulere så jeg ville ha vurdert den. Den på jobben er svart og må si at det funker helt greit det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå