318iAT Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Noen som vet hva som skjer, får ikke komme inn på forumet, blir bedt om å logge på med brukern. og passord.
hagenisse Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Styret i BMWCCN har besluttet at det nå blir innlogging pga mye plagsomme folk på forumet. Har du ikke mottatt brukernavn og passord på e-post er du definert som plagsom. Leit for deg, men veldig fint for oss som ruller oss i passord. Enten det, eller så har noe kødd skjedd og de jobber med siden..
SST Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Om du ruller deg i passord, kan du gjerne dele ett med meg! Ikke for å virke blærete, men tviler på at jeg blir definert som plagsom på det forumet.
STM5 Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Styret i BMWCCN har besluttet at det nå blir innlogging pga mye plagsomme folk på forumet. Har du ikke mottatt brukernavn og passord på e-post er du definert som plagsom. Leit for deg, men veldig fint for oss som ruller oss i passord.Enten det, eller så har noe kødd skjedd og de jobber med siden.. Haha!!!! Dagens...!!!
Mexos Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Er lov å håpe at siden endelig får den etterlengtete oppdateringen Leste i Fahrfreude idag at presidenten nevnte at dette var rett om hjørnet
318iAT Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Styret i BMWCCN har besluttet at det nå blir innlogging pga mye plagsomme folk på forumet. Har du ikke mottatt brukernavn og passord på e-post er du definert som plagsom. Leit for deg, men veldig fint for oss som ruller oss i passord.Enten det, eller så har noe kødd skjedd og de jobber med siden.. Haha!!!! Dagens...!!! Ja ble litt bekymret der gitt
håkon_w Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Jeg også er plagsom.. åssen skulle de hatt sendt meg passord når de ikke har min epost? tom forsiden må innlogges. Det er ihvertfall ikke inviterende for nye brukere Skal det være fora bare for betalende medlemmer? De fleste som har det har ihvertfall les funksjon. "Skrotnissen" kan jo være betalende medlem og har tilgang like fullt, er det et skritt for å kunne utestenge brukere lettere? er det noen med tilgang som kan by på en skjermdump over åssen det ser ut?
Fredrik Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Er innlogging virkelig nødvendig?... Vi klarer oss (iallefall så langt) fint her inne uten. Jeg tror at det helt sikkert blir seriøse diskusjoner, men liten trafikk. Jeg tipper at alle får leserettigheter med tiden... hvorfor skal nye potensielle medlemmer betale for et medlemskap når de ikke vet hva klubben står for og er... fordi forumet krever innlogging?
Lars89 Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Innlogging er en fin løsning for å holde de værste spammerne unna. Har da også mulighet til å spærre uøskede brukere (folk som bare skriver dritt eller svindler f.eks) Men lese bør alle få lov til. Vil overrakse meg mye hvis ikke hvem som helst kan lese på foraet til CCN.
Mexos Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 HALLO! siden er sikkert nede for vedlikehold. Ingen som ser at hagenisse spøker litt?
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Haha. Ville forundret meg ENDEL om siden helt plutselig er oppgradert, man kan jo håpe
oddis Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Folk er lettlurte her... BMWCCN sitt forum blir samme plattform som det er på enkelte lokalavdelinger, slik jeg har forstått det. Gjesp...
stian1990_2 Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Forumet deres er virkelig ubrukelig. Dem skulle ha oppdatert det for ca 10 år siden.. Ikke at bilforumet.no er noe bedre da ^_-
Lars89 Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Mange ubrukelige forumer i Norge. Pirate4x4 har f.eks 88 underforumer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå