316 Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Går det ann å få prøveskilt på hengeren montro? Dette ble helt RÅTT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Prøveskilt har jeg hatt. Det var ikke noe problem... Men som jeg har fårstått det, så skal det ikke være så vanskelig å få skilt på den Må vel på biltilsynet en dag da sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Hoho, ein sånn vil eg og ha GRUBLE Har jo eit kaross stående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Komme på rudskogen og ligge bredt med e30 henger, hadde vært knalltøft spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Blir vel ikke noe langturer me denne motoren... må vente til jeg får råd til å kjøpe meg større motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Blir vel ikke noe langturer me denne motoren... må vente til jeg får råd til å kjøpe meg større motor Har ikke sett denne tråden før nå, Eivind. Så bilen og hengeren på treffet på lørdag såklart, men arti å se hvordan du har gjort det. Genialt opplegg. Bygger du på bestilling? Zinnoberrot E28 henger Skyte litt på lørdag/søndag forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Tar bestillingen på strak arm Skyte ja... vi må prøv å få me litt folk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappa-Kristiansen Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Kult prosjekt! Noe fremgang siden mai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Dette var jo bare jævlig stilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 \:D/ Fy f så kul. MÅ bare få deg skilter på denne da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Tøffeste hengeren jeg noen gang har sett hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Nå selgs henger sammen med bilen om noen er intrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alberto91 Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå