e30meet Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Sykt rått!! Håper du kommer på e30treffet til sommeren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Sykt rått!! Håper du kommer på e30treffet til sommeren!!! Sorry.... men reiser til usa den helga.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Blir rått men har du planer om å få det godkjent? håper det! men hvordan får man godkjent slik når man fabrikerer det meste selv? Får å si det sånn: Har ikke peiling Men håpet er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Hehe vi får være på jakt alle mann for å finne det ut da, for det hadde vært utroolig tøft å komme med en slik på slep når man triller inn på bmw-treff til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 blir så jeg skal på flere treff i sommer ja.... GLEDER MEG :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 morro prosjekt. tenkte å gjøre det samme med en 4dørs delebil jeg har, men tenkte da å gjøre så den har front og, med da panser og bagasjeluke, så det blir en lukka henger men det prosjektet er noen år fram i tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 høres arti ut ja... det er bare og begynne me en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 tøft prosjekt artig om du har fått det godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 utrolig artig prosjekt! Noen updates fra siste måneds arbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 utrolig artig prosjekt! Noen updates fra siste måneds arbeid? Kommer vel en stor oppdattering fra han rett over påske tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Hengeren er levert til Automote for lakkering... har ikke tatt så mye bilder i det siste. Det blir ikke lagt ut bilder før etter 7. mai... blir å se ferdi for første gang på GS sitt treff 7.mai på nyhavna i Trondheim.... Med den forutsetning at automote er ferdi me den 6. mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Ble ikke Automote som fikk jobben med å gjøre den ferdi.... De ble for dyre Så jeg tok lakksprøyta i egen hånd i gårkveld å sprøyta vilt å uhemmet over den... så resultatet ble så som så.... men tøfft ble d Døm selv..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 kulkult likte spesielt godt at du faktisk ikke har bakfanger på bilen, men m-tech2 på hengeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Noe av det kuleste jeg noen sinner har sett! 1+ internets to you sir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Det der er bare så rått!! fett at noen tørr prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå