///FredriK.S Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Min individual M3jeg har full liste av individualbestillingen. 22 punkter. Hva er den tredje bryteren på sjåfør siden til? El antenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Min individual M3jeg har full liste av individualbestillingen. 22 punkter. http://images.bimmers.no/files/9i4wn27k4enn0ml5f1wp.jpg[/] Hva er den tredje bryteren på sjåfør siden til? El antenne? Kan vær Cab, eller takluke? Edit: Er det cab, er det for og ta ned alle vinduene på likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Min individual M3jeg har full liste av individualbestillingen. 22 punkter. Hva er den tredje bryteren på sjåfør siden til? El antenne? Den styrer alle 4 vinduer opp og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Interiøret på e39'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gordon_gekko Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Bilder av min en uke gamle BMW 325 CI Msport Individual. BMW 325 CI manuell girkasse Individual tilbehør S34 Azurite Black Metallic ZAP2 BMW Individual leather - utvidet skinninteriør Rust Brown XE8 BMW Individual interiør lister Piano finish med innlegg 752 BMW Individual Audiosystem 16 høytalere, 825 watt forsterker Sorte Individual gulvmatter i velour med skinnkant og kontrasøm i interiørets farge. Annet utstyr 337 M Sportpakke 7RS Comfort 609 Navigasjonssystem Professional 216 Servotronic 358 Klimakomfortfrontrute 464 Skipose 654 DAB tuner 488 Korsryggstøtte foran 614 Internet 615 BMW online information 620 Talestyring 644 Bluetoothgrensesnitt BMW performance stab stag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 gratulerer med en fantastisk flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Hæ? Var dette individual?? Hehe...denne så kjendt ut! Jeg som har denne bilen idag, og den lever i beste velstand! Dessverre er det meste av det "induvidual" interiøret vekk..kun girstanga igjen :/ Har til dags dato rullet 190 000km. Noe av det som jeg har gjort: -Mugellorot Vader (INDUVIDUAL), strøkent interiør som ikke er laget mange av...har "bestillingslisten" til bilen som det tilhørte. -Sort taktrekk. -Orginal spiller. -Fjerna rutesenker. -BBS RS (replica) -Nytt effektanlegg, med rette stusser (dette skal godkjennes veldig snart) -Mye mer som kan nevnes...har lagt ut rundt 80 000 i deler på denne det siste året, så bilen er i meget pen stand! Planer fremover: - M3 bakfanger (bestilt) - Foliere taket sort (på samme måte som e92 osv.) - Grått senter på "bbs'ene" Legger ved noen bilder! (californiaskilt var bare for photoshooten) For den som vil se mer av denne har jeg en tråd på bimmeren som blir jevnlig oppdatert! http://bimmeren.no/viewtopic.php?f=6&t=1165 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå