HMW Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Hehe.. høres ut som en bil du virkelig burde kjørt etter veien Får håpe du er heldig og noen har lyst å kjøre den. Må nok skru opp belønningen men.. Er vel flere enn mor og far rundt deg.. de fleste med litt alder har lov å dra henger hvis de var smarte nok til å beholde C1E førerkortet når de fikk muligheten. Evt. ta kontakt med et fraktfirma, er et stort i drammen som sikkert flytter den for deg. http://www.autolink.no
motocross4 Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Hehe.. høres ut som en bil du virkelig burde kjørt etter veien Får håpe du er heldig og noen har lyst å kjøre den. Må nok skru opp belønningen men..Er vel flere enn mor og far rundt deg.. de fleste med litt alder har lov å dra henger hvis de var smarte nok til å beholde C1E førerkortet når de fikk muligheten. Evt. ta kontakt med et fraktfirma, er et stort i drammen som sikkert flytter den for deg. http://www.autolink.no Ja takk
Reef89 Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 NAF 500 - Bare tull ... det er til nærmeste verksted. Les papira dine ordentlig.quote] Koster 500 ja. (vertfall disse tilfeller) Hentet min gammle E36 to ganger med NAF Da var jeg ikke medlem, så spurte han kor bilen skulle settes, VALGFRITT! Pris: NOK 500.- Så ble jeg medlem og da er det gratis uansett hvor du befinner deg. Husk også at NAF medlemskapet ikke er personlig, men følger bilen. + søstra mi betalte det samme mens Naf fraktet bilen hennes 1,5t hjem etter havari.
HMW Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Det er ikke hva andre har erfart. De er blitt dumpet på nærmeste verksted og virkelig fått høre hva det koster å få bilen hjem selv om det er kun noen mil ekstra. Jeg tviler sterkt på at NAF kjører bilen din hvor du vil for 500,- om du ikke er medlem. Det er isåfall et rent tapsprosjekt når man tenker på alle de dårlige bilene i dette landet. Men men.. dette finner dere nok ut av. Og hva mener du med ihvertfall i disse tilfeller? Er det når man har kjøpt katta i sekken og står langs veien og føler seg litt dum? Medlidenhetstransport?
-Roger- Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Det er ikke verre enn at du tar en tlf til naf og hører hva de skal ha for å frakte bilen hjem til deg. Jeg fikk Naf hjelp for 500 en gang, men da var det pga at jeg hadde forsikring i gjensidige tror jeg. Om de kjører bilen hjem eller til verksted kommer vel an på person og hvor langt det er. Skal ikke se vekk ifra at de kjører bilen hjem. Men et tips er at du kanskje skal få faren din til å ringe og snakke med de. Kanskje de tar det litt mer seriøst enn hvis en 14 åring ringer, du er jo ike så veldig potensiell kunde før om hvertfall 4 år..
HMW Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 +1 Kikket litt på sidene dems og det står ikke spesifisert noe. Kan jo være du er heldig.
motocross4 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 NAF 500 - Bare tull ... det er til nærmeste verksted. Les papira dine ordentlig.quote] Koster 500 ja. (vertfall disse tilfeller) Hentet min gammle E36 to ganger med NAF Da var jeg ikke medlem, så spurte han kor bilen skulle settes, VALGFRITT! Pris: NOK 500.- Så ble jeg medlem og da er det gratis uansett hvor du befinner deg. Husk også at NAF medlemskapet ikke er personlig, men følger bilen. + søstra mi betalte det samme mens Naf fraktet bilen hennes 1,5t hjem etter havari. Jeg ringte naf nå og di sa at det vil komme på fra 1000-3000kr så dere tar nok feil hvis ikke dere har hat veldig flaks
HMW Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 var det jeg regnet med... noen er sikkert heldige, men tror ikke det har gått etter boka da.
motocross4 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 var det jeg regnet med... noen er sikkert heldige, men tror ikke det har gått etter boka da. Nei ikke sant! da kunne jeg sakt jeg skal dit og dit og dit da så er det 100mil det blir jo over 500 bare i bensin.
Hansh Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Medlemskapet følger person (NAF vet ikke en gang hvilke bil jeg har), og de har en km-takst for kjøring til andre steder enn nærmeste verksted. Har måttet bruke dette en gang, og da kunne jeg få den gratis til vi passerte nærmeste merkeverksted, ca. 12 km unna mens nærmeste verksted lå 400 m unna, og så betalte jeg kr. 300,- for de resterende 6 km hjem til meg. Noe som var en bedre pris enn han egentlig skulle tatt. Synes det var bra service det, men hadde ventet lenge på hjelp pga. en ny X5 som nesten måtte plukkes i biter for å få satt den i fri og dratt den på planet, pga. den elektroniske girspaken (fremskritt!). Begge påstander var altså feil, noe du jo og har fått bekreftet nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå