bimbim85 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Hey, er fortsatt intressert i bilen din jeg. Er nåværende bud på 125 var det hva du mente med 125? Bud?. Ser du har skrevet at du kunne f.eks få broren din til å selge den for deg. Har du noen telefonnummer eventuelt jeg kunne nådd han på i forhold til å avtale salg av bilen? Mvh Jørn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Det kan jeg ordne med, skal ringe å høre om han har tid en dag jeg. Bor du i nærheten? Ser at det med at setet ikke er kobla skremmer litt kjøpere, så vurderte å fikse dette å legge den ut på finn når jeg kommer hjem. Kan selges som den står og kan gi med kontakt informasjon til en som skal koble dette for 1000kr. Bilen kosta 140+satt inn på verksted for å fikse alt slitt under+felger10+dyre høytalere rundt om+senking+m3interiør+div, for 13mnder siden, så 125 må jo være en god pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Legger du ut den infoen her? Er også intrisert i bilen, om du ikke legger ut så send PM, da jeg kunne tenkt meg å sett på den til helgen om du får ordnet det med broren din? Mvh Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimbim85 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Ok. Det høres bra ut vettu. Bor i Telemark så ikke så altfor langt unna Send meg en pm når du eventuelt har fått kontakt med han så kan vi ta det derifra Mvh Jørn:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Sendt deg pm Da var bilen lagt ut på finn for 135, da er alt fiksa og olje/filter bytte. Kan muligens fortsatt selges for 125 som den står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Lite interresse så setter ned prisen til 118 som den står, 128 i topp stand. Koble seter og oljekjøp koster meg 2000kr+litt tid da, så lønner seg jo å kjøpe sånn den står. Har muligens en kjøper på 135, men vet hvor mange prøvekjørere det er der ute så lurer på om det er flere intereserte ved lavere pris? Bilen må bort i løpet av de få dagene jeg blir i norge. Kommer hjem 17feb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Flere bilder i finn annonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 114 900, kvalitets olje og filter følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 Får mange dumme bytte forslag her nå. Om det skal være interresant skal den være like underpriset som denne selvfølgelig. Markedet er elendig nå, og det samme gjelder din bil. Dette er noe av bmws peneste design etter min mening, riktige farger, sterk 6èr, kjøre komfort som en nesten ny bil. Underpriset til 1000, så løp og kjøp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 manuell ? takluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Er rattet også byttet siden det du har vel kom samtidig som M54B22 maskinen (f.o.m. 2001 mod.) i disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 Manuell og takluke Rattet er originalt. Ser sportslig ut i virkeligheten og godt å holde i:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Har akkurat samme rattet selv så vedt det er godt å holde i! Bare lurte på om du har skrevet riktig motor i såfall, eller om det er M54. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Mest sannsynlig solgt, men holde liv i tråden:) Ang motor så er jeg ganske så sikker på at det er 2 literen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Det nye rattet kom juni 2000, samme tid som M-tech II-pakken kom, hvis det skulle være noen tvil, så man fikk både 323 og 328 også med dette rattet en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå