Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helvetes idiotar,kort sagt!!

Var like før eg vart en del av denne statistikken idag,da en personbil la seg ut forbi en semi i 80 km/t når eg passerte førehuset på denne. Fikk akkurat kasta meg ut slik at det gikk 3 i bredda/grøfta.

Faens folk som ikke kan kjøre vetigt og bruke huet!!

Skrevet

Samme faen med bilen i slike tilfeller. Idiotkjøring hører faen meg ikke hjemme på offentlig veier, de som ikke forstår det bør ALDRI få igjen lappen.

Skrevet
INGEN som har sagt at det er idiotkjøring inn i bildet. Kan være andre årsaker til ulykken. Vis litt respekt!

Personbilen, ein blå BMW, kom frå ferja og køyrde forbi køen på veg oppover i tunnelen. Han kolliderte då med varebilen som kom nedover. Kollisjonen skal ha skjedd ikkje langt frå ferjekaien på Mannheller

Andre årsaker?

Skrevet
INGEN som har sagt at det er idiotkjøring inn i bildet. Kan være andre årsaker til ulykken. Vis litt respekt!

Veit godt ka som var årsaken til ulykken,og JA,det var idiotkjøring,slikt fortjener NULL respekt!!!!!

Skrevet

Huff og huff! også en M5 da! Men det er jo selvsagt ingenting mot at en nå kansje har mistet sin Kone og noen har mistet sin mor! Kondolerer!

Men det behøver ikke å være grisekjøring i bildet bare fordi det er en M5, en av de kan ha fått et anfall av et slag eller mistet kontrollen over bilen. Men det sier jo litt om hvor skuddsikkre E39er er når utfallet blir sånn som her

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor mennesker skal på DØD og liv kjøre forbi andre biler i uoversiktlige strekninger. Skjer med intelligens ? De 2 min du kansje kunne spart er ikke verd å risikere ditt og andres liv for.

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor mennesker skal på DØD og liv kjøre forbi andre biler i uoversiktlige strekninger. Skjer med intelligens ? De 2 min du kansje kunne spart er ikke verd å risikere ditt og andres liv for.

Nettopp.. Man tar stort sett igjen råkjørerne ved neste lyskryss / kø etc.. Ro ned og hør på musikk i stedet. Ta råkjøringa på bane.

Skrevet

Fergekøforbikjøring i tunnel er skummelt. :shock:

Men det sier jo litt om hvor skuddsikkre E39er er når utfallet blir sånn som her

Såvidt jeg kan se, var den andre bilen en førstegenerasjons Berlingo/Partner, som har aner tilbake til den gamle småbilen Citroën Ax.

Så selv om E39 er en gammel BMW-konstruksjon, ble dette møtet rått parti.

Skremmende å tenke på hvor mange i Norge som kjører rundt i ennå mindre sikre biler enn denne varebilen. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...