wracul Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/a ... 339091.ece
M3cabriolet Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Shait! er det ikke en M5 som står der?? anyway, forferdelige greier, kondolerer til familie og venner av omkomne.
ingard Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Jeg ser slike livsfarlige forbikjøringer hver gang jeg drar nordover. Så noen ganger må det jo si pang.
E36Cab1 Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Helvetes idiotar,kort sagt!! Var like før eg vart en del av denne statistikken idag,da en personbil la seg ut forbi en semi i 80 km/t når eg passerte førehuset på denne. Fikk akkurat kasta meg ut slik at det gikk 3 i bredda/grøfta. Faens folk som ikke kan kjøre vetigt og bruke huet!!
///Naitsirk Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Det ser for meg også ut som en e39 m5 ja.. Syns det er svimlende mye ulykker om dagen
316 Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Samme faen med bilen i slike tilfeller. Idiotkjøring hører faen meg ikke hjemme på offentlig veier, de som ikke forstår det bør ALDRI få igjen lappen.
wracul Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 INGEN som har sagt at det er idiotkjøring inn i bildet. Kan være andre årsaker til ulykken. Vis litt respekt!
316 Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 INGEN som har sagt at det er idiotkjøring inn i bildet. Kan være andre årsaker til ulykken. Vis litt respekt! Personbilen, ein blå BMW, kom frå ferja og køyrde forbi køen på veg oppover i tunnelen. Han kolliderte då med varebilen som kom nedover. Kollisjonen skal ha skjedd ikkje langt frå ferjekaien på Mannheller Andre årsaker?
E36Cab1 Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 INGEN som har sagt at det er idiotkjøring inn i bildet. Kan være andre årsaker til ulykken. Vis litt respekt! Veit godt ka som var årsaken til ulykken,og JA,det var idiotkjøring,slikt fortjener NULL respekt!!!!!
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Huff og huff! også en M5 da! Men det er jo selvsagt ingenting mot at en nå kansje har mistet sin Kone og noen har mistet sin mor! Kondolerer! Men det behøver ikke å være grisekjøring i bildet bare fordi det er en M5, en av de kan ha fått et anfall av et slag eller mistet kontrollen over bilen. Men det sier jo litt om hvor skuddsikkre E39er er når utfallet blir sånn som her
Joher Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Helt tragisk når uskyldige på veien mister livet når andre kræsjer i de!
Jan Tore Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Dette er jo et bevis på at det ikke bare er en selv man må passe på. Forferdelig når slikt skjer..
goty Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Skjønner ikke hvorfor mennesker skal på DØD og liv kjøre forbi andre biler i uoversiktlige strekninger. Skjer med intelligens ? De 2 min du kansje kunne spart er ikke verd å risikere ditt og andres liv for.
ingard Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Skjønner ikke hvorfor mennesker skal på DØD og liv kjøre forbi andre biler i uoversiktlige strekninger. Skjer med intelligens ? De 2 min du kansje kunne spart er ikke verd å risikere ditt og andres liv for. Nettopp.. Man tar stort sett igjen råkjørerne ved neste lyskryss / kø etc.. Ro ned og hør på musikk i stedet. Ta råkjøringa på bane.
Der Barockengel Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Fergekøforbikjøring i tunnel er skummelt. Men det sier jo litt om hvor skuddsikkre E39er er når utfallet blir sånn som her Såvidt jeg kan se, var den andre bilen en førstegenerasjons Berlingo/Partner, som har aner tilbake til den gamle småbilen Citroën Ax. Så selv om E39 er en gammel BMW-konstruksjon, ble dette møtet rått parti. Skremmende å tenke på hvor mange i Norge som kjører rundt i ennå mindre sikre biler enn denne varebilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå