E.H.D Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Gratulerer, den var grom altså, ser knalltøff ut utvendig med mørke ruter og shadowline rundt vinduene. Men jeg hadde valgt sportsaut om jeg først skulle hatt aut kasse. Hvilke seter og farge gikk du for innvendig? Og "oppgraderte" du til 184hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Har det alcantra-skinnet som m-pakka leveres med. Skal tune opp motoren når BMW kommer med power-kit for 5-serien som de har for 120d/320d. Virker rimelig seriøst med større intercooler, mer effektiv kjølevifte etc. Link til powerkit: http://www.bmw.de/de/de/owners/accessor ... iesel.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Tok et bilde m mobilen fra interiøret: Rimelig bra navi. Ser bla Oslo rådhus til venstre på bildet feks. Nightvision, litt dårlig bilde men dere ser vel sykkelisten: Atmosfærebelysning: Må være rimelig depressiv for ikke å trives her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Sykt nice ! Du MÅ få ut noen bedre bilder da. Vil gjerne se helheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Takker, er utrolig fornøyd m bilen. Skal skjerpe meg å ta bedre bilder i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Flott interiør, synes det er bra at noe "tør" kjøpe F10/F11 her til lands uten skinn, i alle fall når m-pakke interiøret er så kult som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Utrolig fin bil. Stod å så på den på Bavaria i går. Hvor stor motor leveres disse med nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 ja, elsker kombinasjonen alcantraskinn og stoff . Ikke kaldt og glatt på vinteren og varmt og klamt på sommeren heller. Ser på bmw.no at man kan bestille 535 touring og 550ix sedan. Prisen er jo kansje litt i overkant da, 1,4 mill for 550ix-en , dvs over 900.000 mer enn en 520d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Sinnsyk fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Faen så fin. MAT på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Råpen bil! Gratulerer! Kan det stemme at jeg så deg på hagan i nittedal i dag? Møtte på en slik en der, med samme reg. bokstaver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Rett og slett en nydelig bil! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Gratulerer med rå flott bil:D men som de sier få ut flere bilder:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Grattis. Første gang da jeg så denne bilen viste jeg at det blir neste bil Går lenge mellom hver gang jeg virkelig har lyst på en bil, og det har jeg med denne , er bare dritfin Planen er og ha E39,en 1,5 år til så kjøpe en litt brukt i Svart med mye utstyr. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Grattis med herlig maskin! ser ut som er perle med helt riktig utstyr! det var no dritt at jeg så denne tråden da, for nå begynner jeg jaggu å bli utålmodig etter å få vår... er lovet levering i månedskifte da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå