Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har hvertfall fått gjort litt i helga. Får unnskylde dårlige bilder og skitten bil. Er heller ikkje tåkelykt deksel, men carbon deksel fra GS er allerede bestilt :D Fekk heller ikkje tid til å montere shadowline eller bakfanger, og polert, men alt burde vere klart innen påskeferien =P~

Og for dei som kjem til å skrike "senk!" så ligger coilovers i garasjen, må berre vente litt til før montering :)

IMG_0850.jpg

IMG_0854-1.jpg

IMG_0855.jpg

IMG_0859.jpg

IMG_0863.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mer eller mindre helt lik bil selv, og må bare spørre om noe.

Har hatt planer om å gjøre noe av det samme med min (m-tech, AE, muligens en omlakkering etc.), men hvor mye ga du for M-tech kitet? Har du eventuelt en link til sida du bestilte det fra?

btw, begynner å se ganske strøken ut nå, gleder meg til å se bilder etter påska! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontfanger kjøpte eg på GS bildeler med alt inkludert, er kampanje der no så då blir det litt billigere. Bakfangeren (ikkje montert enda) ga eg 3000 for trur eg, men den kjøpte eg hos en so hadde en liggande. M5 leppe og bakrutesenker med limsett ga eg vel bittelitt over 1000kr for hos Koed. Du får sjekke på priser på Koed og gsbildeler så finner du nok det du vil ha :) Men fra min erfaring er Koed best på både pris og kundeservice.

Du får lage deg en tråd om bilen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk skiftet bakfangeren idag, vart meget fornøyd! :D Neste på lista er senk og eksos :)

Har 4 hull i fangeren, to er vel til PDC eller noke sånt?

Noken som veit kor eg får tak i 4 sånne "innlegg" til hulla?

IMG_0962.jpg

IMG_0961.jpg

Skitten bil, skal vaske og polere litt seinare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kommer til å slite med å finne noe å tette hullene til parkeringssensorene på fangeren. Listene på hjørnene er jo greit, siden du dekker over de med nye lister. Men om du har uorginal fanger, så vet jeg ikke om de passer. Men de to i midten er det nok verre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...