Myrvangen Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Flott bil du har men syns kanskje den bakvingen blir litt voldsom i forhold til resten:/ Syns slike ødelegger "flowen" til E39 men d er jo bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Gikk for vanlig M5 leppe Og er heilt enig at det ødelegger såkalte "flowen" til E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Har hvertfall fått gjort litt i helga. Får unnskylde dårlige bilder og skitten bil. Er heller ikkje tåkelykt deksel, men carbon deksel fra GS er allerede bestilt Fekk heller ikkje tid til å montere shadowline eller bakfanger, og polert, men alt burde vere klart innen påskeferien Og for dei som kjem til å skrike "senk!" så ligger coilovers i garasjen, må berre vente litt til før montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Flott E39:) Elsker E39. Spesielt M-fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Går jo riktig vei med denne. Personlig synes jeg ikke noe om E39 med lyktesenkere, så de ville jeg fjernet. Men det må jo bare bli kanon med shadowline og full m-tech. Jeg ville også fått bort emblemene på rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 takk for tilbakemelding, tips settes også stor pris på Emblemene + den fæle chromelista skal av samtidig med fangeren, satser på det blir en skikkelig oppshining i påska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utvilsomtdenbeste Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Har mer eller mindre helt lik bil selv, og må bare spørre om noe. Har hatt planer om å gjøre noe av det samme med min (m-tech, AE, muligens en omlakkering etc.), men hvor mye ga du for M-tech kitet? Har du eventuelt en link til sida du bestilte det fra? btw, begynner å se ganske strøken ut nå, gleder meg til å se bilder etter påska! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Frontfanger kjøpte eg på GS bildeler med alt inkludert, er kampanje der no så då blir det litt billigere. Bakfangeren (ikkje montert enda) ga eg 3000 for trur eg, men den kjøpte eg hos en so hadde en liggande. M5 leppe og bakrutesenker med limsett ga eg vel bittelitt over 1000kr for hos Koed. Du får sjekke på priser på Koed og gsbildeler så finner du nok det du vil ha Men fra min erfaring er Koed best på både pris og kundeservice. Du får lage deg en tråd om bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Fekk skiftet bakfangeren idag, vart meget fornøyd! Neste på lista er senk og eksos Har 4 hull i fangeren, to er vel til PDC eller noke sånt? Noken som veit kor eg får tak i 4 sånne "innlegg" til hulla? Skitten bil, skal vaske og polere litt seinare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Skifta ut chromelistene med shadowline idag, godt fornøyd med resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Ble flott det:) no mangler du bare å fjerne emblemene bak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Takk for det:) Ja emblemene bak fyker i påska. Så får eg sjå om eg ikkje får heve på coiloversa og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Det er utrolig hvor mye m-tech bakfangeren har å si på E39. Baken blir rett og slett sinnsykt fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Tror du kommer til å slite med å finne noe å tette hullene til parkeringssensorene på fangeren. Listene på hjørnene er jo greit, siden du dekker over de med nye lister. Men om du har uorginal fanger, så vet jeg ikke om de passer. Men de to i midten er det nok verre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå