BMWE39turbo Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 takker:) Spacere lar eg ligge, som sagt bildene lyger litt, bak har får eg knapt peikefingeren i mellom hjulbue og dekk, og det er allerede valsa en del (bilen står litt skeivt på bilde så derfor ser det ut som ei stor glippe mellom hjulbuen og dekk bak) framme er det heller ikkje kjempegod plass, litt, men ikkje for mykje Så blir nok sånn hvertfall ei stund til, eg er fortsatt i det stadiet at eg liker å "råne" litt, kjøre folk til/fra fest, så rekner med den synker bra bak når eg får 4 personer i bilen ++ Skal ta noken bilder med en E34 litt senere nå som leppa er på og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Liker denne her, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Dette ser bra ut, men skulle gjerne sett et helhetsbilde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Takker, som sagt skal eg prøve å få tatt noken bilder litt senere ikveld med hele bilen, sammen med en bra rå E34 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Ser ikke ut til at du har nevnt hva slags felger det er, og det er ikke lett å se utifra bildene, så du får medalje for teaseing Kan se ut som Rennsport 1 på det ene bildet, så gjetter på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Prøvde skjule det litt ja, men du har helt rett, er felgene Jakobm5 hadde på touringen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Stilig! Rennsport 1 er uten tvil en skuddsikker vinner, så gratulerer med knallrå felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Di er dupt savnet:( Ta godt vare på de.. Knallfin bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 For noen stygge hjul du har fått deg! Men jeg synes du må slenge på spacere forran. Ser teit ut med lav bil, for hjula forsvinner jo langt under.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 SATAN..... de kler jo ikke e39 i det hele tatt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 rennsport felgene jo? Ska sjå de i ekte, fyfaen, passer som et skudd, og kantene er større enn de meste annet ti ganger bedre enn BBS felgene og alt annet søppel som er på div. E39-er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Nei de rennsportene er noe av det fæleste man smeller på bil.. (jeg er redd du har blitt sabotert med en smule ironi her..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Edit; syns det er dumt du selger dine?? De passa jo touringen som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Dra deg ut å ta noen bedre bielder, der vi faktisk ser felgene og ikke bare ytterringene. De er da ikke så stygge at du ikke kan ta bilde av senterene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå