BMWE39turbo Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 blææ, prøvde ta bilder, de såg bra ut på den lille skjermen på kamera, men vart lyse som faen på dataen.. eg gir opp haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Få et bilde fra siden så vi ser felgene skikkelig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Hehe, syns bilen er tøffere i fronten enn på sidene, men kan sikkert få til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Skriker etter spacere da Men feit tralle, og i hvert fall ikke en dum førstebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Takker Meget god førstebil, trufast bil som går billig Men alt annet har ikkje vore billig (utseendemessig, oppgraderte deler i understell, eksos, interiør++), er nå påkosta næmere 100k.. og meir skal det bli i vinter når den lagres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 fete felger Men du MÅ få deg spacere forann..iallefall 20mm om du skal hedre "stanceworks" klistremerket.. og du, hva skjer med "nurnburgring" klistremerket? har du vært der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Vil ikkje ha spacere foran. Syns det er greitt som det er, ET10 foran funker greitt nok, bilen skal brukes også Har vore på nurbrugring ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Ingen problem å bruke bilen med 20mm spacer på der nå, den trenger det virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 trenger fortsatt flere tips til "what-to-do" lista i vinter, kva ville gjort bilen endå råere, enten det er understellsmessig, utseendemessig, samma ka, trenger tips! (lista eg sjøl har laga er på forrige side) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 trenger fortsatt flere tips til "what-to-do" lista i vinter, kva ville gjort bilen endå råere, enten det er understellsmessig, utseendemessig, samma ka, trenger tips! (lista eg sjøl har laga er på forrige side) Hmm, hva med å utvide lyspakken? Vet ikke hva du har, men f.eks innstegslys i speil og under dørene. Og så kan du få deg elektrisk lukking av bakluka, og oppvarma bakseter (kan vel hentes fra E38) Ellers er jo bilen veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 visst du tenker på lys i innvendige speil og dørene ved åpning osv? så er det på bilen fra orginalt Men fann eibach swaybar kit framme og bak, så trur eg spandera på bilen det også, så trur eg at eg har gjort det meste, seier meg fornøyd med det + alt som står på "gjøres i vinter lista" , da trur eg nærmer meg ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Vet ikke hvor mange innvendige speil du har, men tenkte på de to ute, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Skulle aldri solgt felgene nå har jeg ny turing:/ savn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Vurderer å kjøre litt mer "clean style" uten stickers overalt.. har nå sticker i sideruta, frontruta og en 5-6 i bakruta, og en på kanalen, og en på diffusoren (nurburgring stickeren forblir på) Kva folk her meiner? Er et par bilder av korleis det ser ut med stickers i tråden, så kjøre med eller helt å cleant uten en eneste sticker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Jeg for min del er fan av stickers, men siden jeg synes bilen min er for clean til å dynke den i stickers, så valgte jeg en lite brukt løsning: Er litt andre stickers der for øyeblikket, men du skjønner hvertfall hva jeg har gjort Så min stemme går til å beholde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå