Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

trenger fortsatt flere tips til "what-to-do" lista i vinter, kva ville gjort bilen endå råere, enten det er understellsmessig, utseendemessig, samma ka, trenger tips! :)

(lista eg sjøl har laga er på forrige side)

Hmm, hva med å utvide lyspakken? Vet ikke hva du har, men f.eks innstegslys i speil og under dørene.

Og så kan du få deg elektrisk lukking av bakluka, og oppvarma bakseter (kan vel hentes fra E38) 8)

Ellers er jo bilen veldig fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visst du tenker på lys i innvendige speil og dørene ved åpning osv? så er det på bilen fra orginalt :)

Men fann eibach swaybar kit framme og bak, så trur eg spandera på bilen det også, så trur eg at eg har gjort det meste, seier meg fornøyd med det + alt som står på "gjøres i vinter lista" , da trur eg nærmer meg ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kjøre litt mer "clean style" uten stickers overalt.. har nå sticker i sideruta, frontruta og en 5-6 i bakruta, og en på kanalen, og en på diffusoren (nurburgring stickeren forblir på) Kva folk her meiner? Er et par bilder av korleis det ser ut med stickers i tråden, så kjøre med eller helt å cleant uten en eneste sticker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del er fan av stickers, men siden jeg synes bilen min er for clean til å dynke den i stickers, så valgte jeg en lite brukt løsning:

FxCam_1348167529595_zpsbedbbd3b.jpg

Er litt andre stickers der for øyeblikket, men du skjønner hvertfall hva jeg har gjort :P

Så min stemme går til å beholde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...