BMWE39turbo Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Smak og behag er det, eg mener bilen ser litt trøtt av lyktesenk, så derfor vart mine kasta Mens eg først skriver litt her, kan vel eg gjerne oppdatere info på bilen litt: Bilen har fått regelmessig vask + tørk (1 gang i veka) Har fått på carbon hamann leppe + kjøpt eit billiganlegg. Prøver å skaffe meg lagringsplass til vinteren, virker å vere litt vanskelig her omkring.. Skal også få skifta litt før våren igjen for da får eg lappen!! Da skal en del foringer byttes ut med powerflex, bilen skal tektyleres har vore under og det ser MEGET bra ut, skal lakkere et par plasser der lakken ser ut til å falme litt (bagasjeluka) , så får vi sjå om det blir nye felger også. Ellers har bilen gått 192 000 nå, men alt er tight og fint, fikk ingen mangler da bilen var innpå service 2 Blir berre meir og meir glad i bilen for kvar dag som går har også veldig lyst å foliere taket svart da eg har glasstakluke, noken som veit ca pris på noke sånt?? Et par bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 fyyyy fader strøken e39 du har der med rette mods. kjipt å ikke ha lappen da når man har brukt såppas med penger og osv på bilen så får man ikke kjørt den når man vill. ble det noe bedre lyd med nye 4 veis eksosen eller ? lyst til å legge ut en film ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 takk for tilbakemelding, hyggelig at du liker den! Veeeeldig kjipt uten lappen når en har brukt så mykje på bilen ja, er en kompis som kjører den av og til i helgene ellers går det i lærekjøring... bedre lyd vart det, men ikkje noke fin lyd, er en slags Swooosh lyd , kan prøve å få til en film i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Men sinnsykt fin bil du har, det er det ingen tvil om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 takk for det! Meget pen din også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Var veldig strøken skal ikke få deg nye skilt da? blir litt prikken over i'en, plutselig ser bilen litt nyere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Takk! Skulle hatt nye skilt ja Er vel på biltilsynet en får nye skilt(?) Og får man med nye skiltholdere? for står ford på dem eg har på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Fin bil Den swoosh-lyden du hører, er sånn typisk lyd du får fra turboen på en dieselmotor når du bytter til uoriginalt eksosanlegg. Men du får nye eu-skilter på trafikkstasjonen ja! Skiltholdere følger ikke med. Tror jeg betalte 240 når jeg kjøpte nye skilter til min for snart et år siden. Bare til å bestille, så kommer de etter 1-3 dager (må hentes på trafikkstasjonen) Skiltholdere får du kjøpt nesten overalt! Mange internettsider, noen bensinstasjoner. Butikker som bilxtra og biltema selger de billig. Er veldig verdt det, en liten facelift/modernisering i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Koster 70kr per skilt hos biltilsynet. Skiltholder må du stå for selv ja. som thundercunt nevner så selges de overalt. fikk mine gratis fra gs'en. Du kan jo se på tråden min på første sida. Er som dag og natt med nye skilt spør du meg Hvor mye måtte du ut med for eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Det er på biltilsynet ja, skiltholder kan du får overalt alt fra Biltema til Bavaria har disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 takker for svar, Da blir nye skilt og skiltholdere neste oppgradering Eksosen betalte eg vel 6000 ca inkl frakt og moms trur eg, er samme som på gs som står til 8990, men kjøpte min via ebay frå tyskland, må få svendsen eksos eller noke til å sveise den så den blir 100% er litt skeiv nå, men den henger skikkelig. Vurderer også sterkt å få på rustfri downpipe fra trf-racing på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Et par søndagsbilder, er hverken flink til å ta bilder eller stille inn kamera så dette var det beste eg fikk til Har skikkkeelig lyst på BBS LM replicaene som GS selger, trur dem hadde blitt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Veldig fin det dieseldyret ditt Tror nye felger og hadde gjort seg Ang. lyktesenker så synes jeg ikke det er så ille. Synes i mange tillfeller at bilen ser litt sintere ut, men det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Tusen takk Felger er høøøyt oppå lista, har lyst på BBS LM replicaene til GS, men så var det dette med penger da hehe.. Men akkurat nå i vinter blir det kun brukt peng på slitedeler og diverse, bilen skal heller ikkje brukes noke særlig, so blir stående for det meste i ro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 fin bil, men som du nevner et par nye felger er vell nesten det eneste som mangler her nå for å få den helt 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå