Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

Smak og behag er det, eg mener bilen ser litt trøtt av lyktesenk, så derfor vart mine kasta :)

Mens eg først skriver litt her, kan vel eg gjerne oppdatere info på bilen litt: Bilen har fått regelmessig vask + tørk (1 gang i veka) Har fått på carbon hamann leppe + kjøpt eit billiganlegg. Prøver å skaffe meg lagringsplass til vinteren, virker å vere litt vanskelig her omkring.. Skal også få skifta litt før våren igjen for da får eg lappen!! :D Da skal en del foringer byttes ut med powerflex, bilen skal tektyleres har vore under og det ser MEGET bra ut, skal lakkere et par plasser der lakken ser ut til å falme litt (bagasjeluka) , så får vi sjå om det blir nye felger også. Ellers har bilen gått 192 000 nå, men alt er tight og fint, fikk ingen mangler da bilen var innpå service 2 :)

Blir berre meir og meir glad i bilen for kvar dag som går :D

har også veldig lyst å foliere taket svart da eg har glasstakluke, noken som veit ca pris på noke sånt??

Et par bilder:

_MG_2863-1.jpg

_MG_2866.jpg

IMG_2848.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for tilbakemelding, hyggelig at du liker den!:) Veeeeldig kjipt uten lappen når en har brukt så mykje på bilen ja, er en kompis som kjører den av og til i helgene ellers går det i lærekjøring...

bedre lyd vart det, men ikkje noke fin lyd, er en slags Swooosh lyd , kan prøve å få til en film i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :D

Den swoosh-lyden du hører, er sånn typisk lyd du får fra turboen på en dieselmotor når du bytter til uoriginalt eksosanlegg.

Men du får nye eu-skilter på trafikkstasjonen ja! Skiltholdere følger ikke med. Tror jeg betalte 240 når jeg kjøpte nye skilter til min for snart et år siden. Bare til å bestille, så kommer de etter 1-3 dager (må hentes på trafikkstasjonen)

Skiltholdere får du kjøpt nesten overalt! Mange internettsider, noen bensinstasjoner. Butikker som bilxtra og biltema selger de billig. Er veldig verdt det, en liten facelift/modernisering i seg selv. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar, Da blir nye skilt og skiltholdere neste oppgradering :)

Eksosen betalte eg vel 6000 ca inkl frakt og moms trur eg, er samme som på gs som står til 8990, men kjøpte min via ebay frå tyskland, må få svendsen eksos eller noke til å sveise den så den blir 100% er litt skeiv nå, men den henger skikkelig. Vurderer også sterkt å få på rustfri downpipe fra trf-racing på forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tusen takk :)

Felger er høøøyt oppå lista, har lyst på BBS LM replicaene til GS, men så var det dette med penger da :P hehe..

Men akkurat nå i vinter blir det kun brukt peng på slitedeler og diverse, bilen skal heller ikkje brukes noke særlig, so blir stående for det meste i ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...