Farrukh M Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Lekker bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Takk for det! mangler berre å få lakka M5 speila og få sota bakrutene, så er alt klart til våren og lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Lakk leppa i sølv så blir den mye finere, bilen vil se mye lavere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Ja, vurderer det, skal sender leppa sammen med speila til han so skal lakke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Jeg stemmer for at du beholder eksosen jeg. Selv om det er "juks" ser det veldif bra ut med quad-eksos på e39 synes jeg. Uansett en pen bil du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 syns bilen er rå med dobbel eksos å leppa svart... blir rå å diskre svart... går mer i ett med fangeren vis du lakke den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 AWT; helt enig, det ser jo meget bra ut egentlig.. Menmen, får eg ikkje solgt det så blir det hengende på, men må få det 100%, litt skeivt nå... Forresten meget pen den touringen din! Liker rødfargen Skeie; no vart eg usikker igjen haha liker forsåvidt at leppa er diskre, + liker at det er litt svarte detaljer på bilen.. so spørst om den forblir i carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Hva med Carbon, eller mattsvarte speil å lepa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Veldig lyst å foliere speila og taket svart! slik som dette: http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... c09237.jpg / http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... g_1063.jpg men en får vel ikkje slik glans med foliering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arizonapie Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Vi kan jo lakke speila svarte istede for bilens farge? eg syns og du skal beholde leppa orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 neineinei,,, ditta får vere framtidsplana, lakk i speila i bilens farge! Skal kjøpe noke slitedele so e da slutt på pengebruken..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodiesel Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Kor har du bestilt catciller lippen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Svarer på den jeg:p Er nok ikke catkiller det der, hamann Carbon-leppe er det;) GS har den blant annet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arizonapie Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Du kjem ikkje til å slutte åbruke peng på bilen før den er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Haha... stygt redd for det egentlig, må alltid ha noke nytt .. Men slitedeler for ca 5000 i vinterferien, så skal den vere tipp topp teknisk.. Og då skal da brukast peng på diesel og nyte bilen og vente til eu-godkjenninga før eg bruka meir på "unødvendig" dill dall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå