turbodiesel Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Ja mente hamann lippen ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Da har man klart teorien og håper på oppkjøring om ca 2 måneder! Et lite bilde fra idag, enda ikkje fått på M5 speila.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 U make me jealous! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Haha, klør vel i fingra for å få ut bilen din? Kan jo berre sei at din bil er 100% rett, akkurat slik en E39 SKAL vere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Gjett om a! og det å få på leppa! Takk for det:) får satse på at den blir 110% iløpet av sommern da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Lyktene mine har blitt doggete, er det berre å kjøpe nye da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 nydelige den bilen dein.. gjorde seg med speila dugg i lyktne er vel ikkje å komme i fra da dere vel ikkje har noen form for varme i lyktene i form av park lys.. er vel kalde dioder i denne og? elles så ville eg tatt i fra enaen lyktene å sett om pakningene låg riktigt. evt smørt inn pakningene med vaselin elle liknede.men lyktene har jo lufting hull onna så dugg vil en vil få i liten grad uansitt.men forsvinne vel nå bilen brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 originale facelift lykter har ikke pakning, men lim. Denne kan være dårlig. Det er ikke uvanlig med noe dugg, selv på nye lykter om forholdene ligger til rette for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 takker for det skeie! Hadde kun på parklysa så kommer vel veldig lite varme derifra ja, + bilen hadde stått stille i allslagsdrittvær i 2 uker så har vel blitt fuktighet rundtom, men bekymrer meg ikkje om det lengre da, siden det virker noke normalt i begynnelsen(?) Ellers kan eg si at eg har kjøpt meg ny bakfelg pga den eine er oppskrapa , så får heller bli nytt felgsett i midten av sommeren ca... Også kjøpt slitedeler , nye motorfester, rullehjul og strammehjul og powerflex foringer i casterstag og bærearm (har i stabstag allerede), så skal bilen vere tipp topp teknisk Så skal eg prøve meg på 3M sitt poleringssett for lykter, da frontlyktene har småriper og ser litt slitne ut gleder meg til vår nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Skal sote rutene med soyafilm, dette blir en løsning inntil eg skal få den proffosjonelt sotet! Men lurer på kva eg skal velge; Er to variasjoner og velge mellom og lurer på kva dåkke trur blir finast?? Skal sote alle 7 rutene, og lurer da på om eg skal sote alle rutene med 55%, alle rutene med 85% eller 85% på de 5 bakre og 55% på de fremre?? trenger desperat tips! 1. 55%: http://www.soyafilm.se/images/soyafilm_ ... usable.jpg 2. 85%: http://www.soyafilm.se/images/soyafilm- ... usable.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 du kan også ta lyktene med autosol... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Autosol er det grovt slipemiddel i, så det vil jeg absolutt IKKE anbefale. Settene til 3M og Meguiars er nok å anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 er jo folk så vannsliper dem å polere dem opp alt itte kor slitt dem er. prøv fineste metode sef. tog mine med autosol å purpel metall finishen te slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Dugger i mine lamper også etter feks spyling med varmtvann osv.. Det forsvinner etter litt så ekke no å bry seg om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Okay bra, slipper eg kjøpe nye hehe Tok et par skitne/dårlige bilder idag, trenger såårt nye felger, men det blir seinare! Har gjort ei lita bestilling no så bilen er klar til våren teknisk hvertfall Downpipe rustfritt uten katalystor Motorfester Rullehjul og strammehjul Powerflex i bærearm og casterstag (har allerede i stabstag) Sotfilm Videre ut mot våren / sommeren blir det oljeservice, eu-godkjenning , freshe opp interiør med M5 seter og ratt, proffpolering, og kanskje nye felger! Blir da Hypertrack eller cades tyrus black som eg har vurdert! om det er forslag til detaljer og diverse oppgraderinger som burde bli gjort, taes alle tips imot med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå