Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

I GT mode, ja, men mener man hadde ALLE biler tilgjengelig i Arcademode! Det var halve gleden med GT4 for min del, å kunne rase rundt med valgfri bil på Northschleife. Og så fram til å kunne gjøre det på Topgear banen. Bollocks!!!

Du kan det etterhvert. Man begynner ikke spillet med alle godene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått noen timer bak kontrollern. Kan ikke si jeg hoppa i taket akkurat. Skyggene fra bilene var rævva, samme var refleksjonene i panseret når man så ifra taket.

Kan man ikke se innefra bilen når man kjører i GT mode? Er det bare under lisens og special-løpene?

Regner med at det kommer flere biler man kan kjøpe etterhvert. Kjørte mot en 04 M3 ista, å den fant jeg ikke noen plass som jeg kunne se.

Hadde forventa mer av dette spillet ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått noen timer bak kontrollern. Kan ikke si jeg hoppa i taket akkurat. Skyggene fra bilene var rævva, samme var refleksjonene i panseret når man så ifra taket.

De irriterer meg noe så jææææææææææææææævlig de mongoherpa skyggene. Ødela hele spillopplevelsen for min del.

Men replay mode er ganske rå... Selv med mongo skygger :roll:

Jeg tror de skal gi slipp på flere biler og mer funksjonalitet etterhvert, men det vil koste $$$ i PlayStation Store...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det kommer flere biler man kan kjøpe etterhvert. Kjørte mot en 04 M3 ista, å den fant jeg ikke noen plass som jeg kunne se.

Den dukker opp i used cars delen. Har den og e46 m3 gtr der nå, men har ikke råd til gtr'n enda :( koster 310k...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, må alle nevne negative ting? Jeg har ikke lagt merke til skyggene, så var ikke nødvendig å nevne det :P

Uansett, spillmessig og kjøremessig er spillet konge, men ratt er alfa omega på spillet, er som natt og dag! Kjører selv med ett rimelig ratt (Driving force pro uten clutch) fungerer kanon bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet spillet nå for første gang. Men ingen installasjon! Kunne bare starte og spille med en gabg. Skal det være slik??

En kompis installerte i går og da gikk vi bare rett inn, men alt av menyer o.l. var treigt som bare det.

Jeg installerte det på min PS3 og da fikk jeg valget mellom å la alt installere seg litt og litt underveis eller fylle harddisken med 8GB for å komme raskere i gang.

Når det er sagt så vil jeg klage på at alt er så treigt mtp loadingtiden! Møkk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...