Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fortsatt Mazda MX5.. kun billigste senkesett og den kjører fra alt på de første løpene.:) Knallbil!

Skal sies at jeg kun har spillt i 30min.;)

Samme bil jeg startet med og forsåvidt enda har. Tok oljeskift og overhalte motor først, deretter nye dekk og beste senkesett. Motoroppgraderinger er litt hulter til bulter, det har jeg ikke oversikt over. Kjøpt på bruktmarked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dei som lurte på korleis man legger inn koder for låse opp spesial-biler (forhåndsbestilt/spesial-pakke) så fikk jeg en mail nå.

Hei,

Takk for at du har forhåndsbestilt Gran Turismo 5 på CDON.COM

Nedenfor finner du koden til vårt forhåndstilbud.

Kode: XXX***XXX

Instruksjoner om hvordan du låser opp Mazda 787B Stealth Model:

Gå inn på Playstation Store via din konsoll. Skriv inn din kode i ”redeem code” lengst opp til høyre.

Vi ønsker deg mange timer med spilleglede!

Med vennlig hilsen

CDON.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at folk har svært høye forventninger til et spill som har vært under utvikling i SÅ mange år, blitt utsatt SÅ mange ganger og fått SÅ mye PR!

Jeg har desverre ikke fått prøvd spillet mitt ennå, men jeg må si at forventningene mine har blitt jekket ned maaaange hakk etter å ha lest erfaringene deres i denne tråden! Det ser jeg egentlig bare på som positivt...

Jeg prøvde spillet i 20 sek på Elkjøp igår og det var pent å se på, men skyggene fra bilene var jo rett og slett latterlige! Det må bare komme en oppdatering til dette spillet FORT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt har folk kommet her da?

Hva er deres råeste bil? :)

Level 12, har 135i med 500hk blandt annet, den har absolutt alt det feiteste på understellsfronten osv. :)

Har også en Skyline R32 som funker ok og en blodtrimma Mini Cooper S med skuffende lite hestekrefter :?

Kjempespill! Starten er treig, men sååå!

Har dere tatt mange lisenser? Jeg har tatt A og B..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...