Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Spillet er ganske skuffende, men også veldig bra!

Sladding med kontroller, det går jo ikke ann.. får jo bare helt syke kontraer som ikke går ann og rette opp! :P

Og skjønner hva dere mener med skygger! Refleksjoner i panseret f.eks er også sykt dårlig..

Men virker som et bra spill, har ikke kommet så langt enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan tenke meg at sladding med kontroll er vansklig ja, får omtrent fullt rattutslag uansett kor forsiktig man prøver å vere.

Gler meg til å kome heim i helga, GT5 har venta på meg sidan tirsdag. Har ikkje fått Logitech G27 rattet enda, men håpar på å få låne meg eit ratt som ikkje er i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror elkjøp er billige på nett? Du MÅ forresten ha ratt :) Ikke så nøye med hvilket om du ikke er superopptatt av clutch.. Jeg har ett gammelt ett som heter "driving force pro", knallbra til mitt bruk, selvom jeg savner clutchen...

det rattet har jeg også, men blir så oppgitt over at bilen tar en 180 graders sving bare jeg ser på rattet. Er det noen måte å justere sensitiviteten på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmen hadde jo vært et dyrt rally sete til PS3en da :P

Ser det er et par stykker som har lastet opp bilder med fristelser her så, menmen det koster pææng så ikea pulten jeg bruker som antageligivis er laget av renovert herda papp og er så lett at om jeg girer fort nok så velter jeg nesten hele bordet over ende får duge sin gang ^^

Vurderer nesten og kjøpe GT5 på butikken nå og spørre play.com om hvorfor jeg har fått mail om at jeg har bestilt ting hos de :P Blir ikke noe bedre av at jeg leser andre norske folk har ventet i 2 uker++ i snitt på bestillinger derfra... heh :/ Og en annen ting er at det tar nesten ett år og lage EN eneste bil til GT5 så om det er noen som lurer på hvorfor de siste bilene på markedet ikke er og se så veit man hvordan. Og det året er bare for og lage bilens design. Hvordan bilen er, lyder og alt det dærre kommer i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror elkjøp er billige på nett? Du MÅ forresten ha ratt :) Ikke så nøye med hvilket om du ikke er superopptatt av clutch.. Jeg har ett gammelt ett som heter "driving force pro", knallbra til mitt bruk, selvom jeg savner clutchen...

det rattet har jeg også, men blir så oppgitt over at bilen tar en 180 graders sving bare jeg ser på rattet. Er det noen måte å justere sensitiviteten på det?

Ikke som jeg veit om iallefall, men liker det ganske godt jeg :) Har såpass med motstand i det at må bruke begge hendene med ett godt grep, da blir det fort vanskelig om jeg skal ligge sidelengs og slikt.. Savner bare clutchen mer og mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DERFOR er spillet så sykt treigt! Kjekt å vite at det vil bli bedre iallefall :)

Gjør enspiller-delen til sirup

Dette fordi nettdelen faktisk har en negativ innvirkning på enspiller-opplevelsen.

Brukere rapporterer om at det faktisk går tregt å spille for seg selv. Dette skal være grunnet stort press på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen som vet om det kommer fler biler i nybil-delen?

Eller må man bare alltid holde utkikk i bruktbildelen?

kommer ikke flere biler i nybildelen, kun i bruktbil delen. Jeg sjekker used cars vær gang jeg går opp i lvl.. Fått meg ett par morsomme saker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen som vet om det kommer fler biler i nybil-delen?

Eller må man bare alltid holde utkikk i bruktbildelen?

kommer ikke flere biler i nybildelen, kun i bruktbil delen. Jeg sjekker used cars vær gang jeg går opp i lvl.. Fått meg ett par morsomme saker :)

Okei :-)

Sjekker etter hvert løp jeg, virker som om det kommer seks nye etter hvert løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der den buicken kommer regner jeg med? Den AMG Challengen på Nordsløyfa er digg!

Tok ett bilde av bimma mi også, ser at røyken ikke er helt 100%, ble kantette linjer på karosseriet..

Fikk beskjed om at bildefilen var skadet, kanskje derfor?

Eiger-Nordwand-Short-Track.jpg

Forresten, teit at ikke bremseoppgradering er en del av modifiseringene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...