Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har kjørt Special løpet Grand Tour? Tuscan night. Helt SYKT!!!

Hehe, her merka jeg fordelen med min 32" CRT tv xD Så absolutt ingenting, måtte bare safe meg inn til en svak tredjeplass..

La deg forresten til på msn ;)

Kjørte på full lyd på det løpet, det råeste jeg har kjørt så langt! :D Det har jeg ikke merka noe til, må nok legge til deg og...

Det løpet var sinnsykt fett! Og det var jo også grisevanskelig å ikke spinne med den murcielagoen! Men fy faen, så gøy!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hva er det dere har kjøpt som førstegangsbiler og hva er raskeste veien til store $$$ så man får kjøpt seg noen ordentlige biler?

Kjøote en Mazda Roadster til 17.000,-, tenkte den var lett og grei å starte med, men den er jo bare håpløs ](*,)

Neida, overhal motor og skift dekk. Deretter begynn med oppgraderinger.

Jeg synes den var som en kjelke før jeg skiftet dekk, etter dette var den knallgod, og med noen motoroppgraderinger osv. ble den enda bedre å kjøre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG funnet den teite Ford Lightning pick-upen og vunnet det racet (piece of cake).

Nå driver jeg og tar alt slags små øvelser for å komme til level 14... Får ikke spilt de to siste racene på Professional biten før jeg er såpass kvalifisert... Blir deilig, da skal jeg legge vekk spillet til neste helg :roll: Ble litt vel avhengig :P "Kan vel ta det brettet og. Og det. Og det også." hehe

Noen andre som ser hvor jævlig grafikken på bilene suger på vanlige biler?? For dårlig spør du meg. De kunne heller kutta ned på overkill detaljene på banen...

Eller så digger jeg nattbanene så langt :) Veldig bra med effekter på dem! Og Ringen er herlig å kjøre på når det går jævlig fort - nesten så man får ekte andrenalin i godstolen :)

Andreas1: Du MÅ som regel trimme litt for å vinne. Sklir bilen mye: Bytt dekk. Kjører de andre forbi deg: Trim med racing luftfilter, ECU og katalysator (den billigste trimmen).

Jeg valgte en Mazda 2 eller hva det var (Golf-konkurrent). Den herjet de første racene den er kvalifisert til :)

Marius2002: Merker du forskjell når du overhaler motoren? Ikke gjort det enda jeg... Oljeskift, trim og kjør! Heheh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd Forza bare kommer på homsekonsoll!

Saklig...

Men GT5 er en stor skuffelse selv for de som hadde justert forventningene kraftig...

Fordelen med det er jo at spillet ikke vil gå utover jobb og studie.:)

Helt ok underholdning når det ikke er noe annet som skjer, ikke noe mer enn det. Veldig glad for at jeg kun kjøpte billigste utgaven, og ikke rotet vekk 1500 for samleutgaven. Det er jo ren svindel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg tak i en helvetes Ferrari, og da vant jeg en annen en i det første løpet jeg brukte den i. Hahaha, ironisk nok. Kan bytte bort den ene i en Lambo, hvis noen vil ha en Ferrari!

Eksos, du kan få den, om du fortsatt vil! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...