Skaar Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 En ting jeg ikke skjønner helt.Er hos en kompis og spiller GT5. Har hatt en del biler nå, men kjøpte nå akkurat BMW M3 E92. Men hvorfor går det nesten ikke ann å få sleng / sladde med bilene på dette spillet? Selv med M3en så går det nesten ikke. Om jeg så clutcher den ut eller ikke. Er det noe antispinn ol som dere skrur av for å få til dette, eller går det ikke? Trodde dette skulle være realistisk. Kan stille på ABS, antispinn, antiskrens osv i menyen før du startar løpet. Race settings eller noke i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Du må selvfølgelig skru av antispinn ja. Gå inn på practice mode, også tar du drifting. Da vil det være skrudd av automatisk. Lønner seg også å justere camber til ca 1,5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 0k. Men hvor er det man justerer camber hen da? Er helt blåst... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Du må vel kjøpe full custom understell, tror jeg... ! Så endrer du det inne før løpet... Har ikke spillet oppe nå, så kan ikke si det heeelt sikkert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Det var kjipt. hehe Men takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Har ikke bra TV så bildekvaliteten er deretter, om det har noe å si ?? Uansett her er noen bilder jeg tok, er ikke flink med disse bildene, men var testing testing ! Et uhell (derfor venstre front er skadet på bildene over): Ser at fronten her har vært borti noe også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Kjøpte det dyreste justerbare senkesettet. Men fikk ikke til å justere det. Men fikk fiksa litt på Traction control osv. Ble litt morsommere da :D Edit: fikk det til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Den 190E 2,5 Evo'en venter i garasjen hos meg Tenkte jeg skulle prøve å drifte litt med den etterpå Men en ting jeg lurer på? Hos bruktbilhandelen? Når bilene forsvinner fra lista der, forsvinner de da for godt? Er jo litt kjipt, med tanke på at det er MANGE biler der jeg har lyst på, men som jeg ikke har råd til akkuratt når jeg finner de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Men en ting jeg lurer på? Hos bruktbilhandelen? Når bilene forsvinner fra lista der, forsvinner de da for godt? Nei, kanskje AKKURAT den, med den km-standen og fargen. Men samme bilmodell kommer flere ganger Med varierte km-stand og farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Men en ting jeg lurer på? Hos bruktbilhandelen? Når bilene forsvinner fra lista der, forsvinner de da for godt? Nei, kanskje AKKURAT den, med den km-standen og fargen. Men samme bilmodell kommer flere ganger Med varierte km-stand og farge. Ok, det var bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie78 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Noen som har prøvd online-delen? De siste bilspill har gjort at jeg synes det er mye artigere å kjøre med folk online. Blir så lei Ai-sjåførene, blir litt for forutsigbart...... Sitter å vurderer innkjøp av racingstol.....blir for dumt og ukomfortabelt å feste rattet i stuebordet og sitte i sofaen og kjøre..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Noen som har funnet den perfekte driftebilen? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Drifta med en kompis online istad Utrolig fett! Når man ligger bak, så er det ikke mye man får sett gjennom røykskyen, men dæven så tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Bilene forsvinner jo ut fra lista der etterhvert!? Når du øker i level, så øker også pris og level på bilene som ligge på lista også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Noen som har funnet den perfekte driftebilen? :D Mercedes jeg la ut bilde av var meget god. Fikk over 10 000 med den på Autumn Ring, fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå