Gå til innhold

Den store GT5-tråden

316
 Share

Anbefalte innlegg

En ting jeg ikke skjønner helt.

Er hos en kompis og spiller GT5.

Har hatt en del biler nå, men kjøpte nå akkurat BMW M3 E92. :)

Men hvorfor går det nesten ikke ann å få sleng / sladde med bilene på dette spillet?

Selv med M3en så går det nesten ikke. Om jeg så clutcher den ut eller ikke.

Er det noe antispinn ol som dere skrur av for å få til dette, eller går det ikke?

Trodde dette skulle være realistisk. :lol:

Kan stille på ABS, antispinn, antiskrens osv i menyen før du startar løpet. Race settings eller noke i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Den 190E 2,5 Evo'en venter i garasjen hos meg :D Tenkte jeg skulle prøve å drifte litt med den etterpå :P

Men en ting jeg lurer på? Hos bruktbilhandelen? Når bilene forsvinner fra lista der, forsvinner de da for godt? :? Er jo litt kjipt, med tanke på at det er MANGE biler der jeg har lyst på, men som jeg ikke har råd til akkuratt når jeg finner de der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting jeg lurer på? Hos bruktbilhandelen? Når bilene forsvinner fra lista der, forsvinner de da for godt? :?

Nei, kanskje AKKURAT den, med den km-standen og fargen. Men samme bilmodell kommer flere ganger ;) Med varierte km-stand og farge.

Ok, det var bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd online-delen?

De siste bilspill har gjort at jeg synes det er mye artigere å kjøre med folk online. Blir så lei Ai-sjåførene, blir litt for forutsigbart......

Sitter å vurderer innkjøp av racingstol.....blir for dumt og ukomfortabelt å feste rattet i stuebordet og sitte i sofaen og kjøre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...