noekult Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Du må legge meg til på PSN først, så når jeg har godtatt deg så går du innpå garasjen og "give to friend". Så, når du får den igjen så havner den på "community" og "gifts" Hva var det du kalte deg igjen? Og hvordan logger jeg meg på PSN? Bruker samme nick (noekult) på PlayStation profilen, bare legg meg til om du kan så skal du få bil
SSM Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Logger seg på når du starter maskinen om du er kobla til internett selfølgelig Jeg heter Larsen-Racing på PSN også hehe!
noekult Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Larsen, har lagt deg til nå... Accept friends request pls...
SSM Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Jaaa, men jeg må komme meg hjem fra jobb først, så sånn i 11-tiden er jeg nok innpå
spruddel Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Prøvde meg på det special løpet på top gear banen med vw bus Lå på 2. plass og skulle kjøre forbi den siste bilen i nest siste sving (etter de lange strekkene, eller de føles ganske lange når man bare klarer 100 km/t). Men så treffer jeg såvidt borti sida på den jævla drittbilen og blir diskvalifisert. 4 ganger på rad ble jeg diska av å komme nær siden på en bil i den svingen der. Dritt.
noekult Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Jaaa, men jeg må komme meg hjem fra jobb først, så sånn i 11-tiden er jeg nok innpå PS3en min har dævva (sjekk bilspilltråden) så jeg tror neppe jeg får hjulpet deg ut i kveld ass Sorry... Skal prøve å fikse maskina men tror dette er en garantisak, og da sletter de som regel all save data og.....
Kristian H. Foss Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Prøvde meg på det special løpet på top gear banen med vw bus Lå på 2. plass og skulle kjøre forbi den siste bilen i nest siste sving (etter de lange strekkene, eller de føles ganske lange når man bare klarer 100 km/t). Men så treffer jeg såvidt borti sida på den jævla drittbilen og blir diskvalifisert. 4 ganger på rad ble jeg diska av å komme nær siden på en bil i den svingen der. Dritt. Hater de Top Gear testene. Like før hele maskinen går i veggen.
///FredriK.S Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Fikk endelig rota meg til å kjøpe det Starta med en VW Golf Einser Er nå turbo og andre godsaker. Samt fullt justerbart som er dønn i bakken, og nagativt camber som faen Blei litt kul egentlig. Men er det noen som vet hvordan jeg får felger til den? Eller går det ikke?
codex Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Inne på GT Auto, men du kan bare sette på nye felger på Premium bilene. Kommer ikke på i farten om den golf'en din er premium eller standard bil.
///FredriK.S Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Inne på GT Auto, men du kan bare sette på nye felger på Premium bilene. Kommer ikke på i farten om den golf'en din er premium eller standard bil. Står at det er en standard bil ja Har prøvd, men forsto ikke hvorfor det ikke gikk :S Kjipt da : /
S.Arnesen Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Fikk endelig rota meg til å kjøpe det Starta med en VW Golf Einser Er nå turbo og andre godsaker. Samt fullt justerbart som er dønn i bakken, og nagativt camber som faen Blei litt kul egentlig. hva skal du med den til nå da? Den må jo da være helt ødelagt å kjøre med Kommer ikke på i farten om den golf'en din er premium eller standard bil. Var det noe man trengte å tenke over? hehe kan det bli noe emr standar enn golf?
ZhilleN Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Åssen bil må jeg bruke på leightweight i klassen beginner? Skjønte ikke helt den..
codex Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Trykk på Requirements så ser du hva som kreves av bilen, som er max 1200 kilo eller noe slikt Og typical oppponents knappen viser hvilke biler du kommer til og kjøre løpet med, så da kan du jo skaffe deg en av de
Halvor89 Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Mye heftige biler der inne. Fikk det på lørdag og har blitt noen timer etter det. Er snart på lvl19. Bugatti Veyron med full trim og oppjustert girkasse klarer over 400km/t på circuit de la sarthe xD
mrmpower Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Prøvde meg på det special løpet på top gear banen med vw bus Lå på 2. plass og skulle kjøre forbi den siste bilen i nest siste sving (etter de lange strekkene, eller de føles ganske lange når man bare klarer 100 km/t). Men så treffer jeg såvidt borti sida på den jævla drittbilen og blir diskvalifisert. 4 ganger på rad ble jeg diska av å komme nær siden på en bil i den svingen der. Dritt. Hater de Top Gear testene. Like før hele maskinen går i veggen. x1!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå