Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Du må legge meg til på PSN først, så når jeg har godtatt deg så går du innpå garasjen og "give to friend". Så, når du får den igjen så havner den på "community" og "gifts"

Hva var det du kalte deg igjen? Og hvordan logger jeg meg på PSN? Bruker samme nick (noekult) på PlayStation profilen, bare legg meg til om du kan så skal du få bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Prøvde meg på det special løpet på top gear banen med vw bus :P Lå på 2. plass og skulle kjøre forbi den siste bilen i nest siste sving (etter de lange strekkene, eller de føles ganske lange når man bare klarer 100 km/t). Men så treffer jeg såvidt borti sida på den jævla drittbilen og blir diskvalifisert. 4 ganger på rad ble jeg diska av å komme nær siden på en bil i den svingen der. Dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, men jeg må komme meg hjem fra jobb først, så sånn i 11-tiden er jeg nok innpå :)

PS3en min har dævva (sjekk bilspilltråden) så jeg tror neppe jeg får hjulpet deg ut i kveld ass :( Sorry... Skal prøve å fikse maskina men tror dette er en garantisak, og da sletter de som regel all save data og..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på det special løpet på top gear banen med vw bus :P Lå på 2. plass og skulle kjøre forbi den siste bilen i nest siste sving (etter de lange strekkene, eller de føles ganske lange når man bare klarer 100 km/t). Men så treffer jeg såvidt borti sida på den jævla drittbilen og blir diskvalifisert. 4 ganger på rad ble jeg diska av å komme nær siden på en bil i den svingen der. Dritt.

Hater de Top Gear testene. Like før hele maskinen går i veggen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig rota meg til å kjøpe det :P

Starta med en VW Golf Einser :P

Er nå turbo og andre godsaker. Samt fullt justerbart som er dønn i bakken, og nagativt camber som faen 8)

Blei litt kul egentlig.

hva skal du med den til nå da? Den må jo da være helt ødelagt å kjøre med :?

Kommer ikke på i farten om den golf'en din er premium eller standard bil.

Var det noe man trengte å tenke over? hehe kan det bli noe emr standar enn golf? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på Requirements så ser du hva som kreves av bilen, som er max 1200 kilo eller noe slikt :P Og typical oppponents knappen viser hvilke biler du kommer til og kjøre løpet med, så da kan du jo skaffe deg en av de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på det special løpet på top gear banen med vw bus :P Lå på 2. plass og skulle kjøre forbi den siste bilen i nest siste sving (etter de lange strekkene, eller de føles ganske lange når man bare klarer 100 km/t). Men så treffer jeg såvidt borti sida på den jævla drittbilen og blir diskvalifisert. 4 ganger på rad ble jeg diska av å komme nær siden på en bil i den svingen der. Dritt.

Hater de Top Gear testene. Like før hele maskinen går i veggen. :P

x1!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...