Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er det fler enn meg som lurer på om B-spec sjåføren er semi retard? Det er et løp på beginner den bare aldri vil vinne. Og på samme sving HVER JÆVLA RUNDE har han perfekt sving halveis inne for så å holde RETT fram i barrieren GANG PÅ GANG PÅ GANG PÅ GANG. I 18 runder på rad, 3 forskjellige forsøk. Klarte med nød å neppe å unngå at han gjorde den feilen ved å beordre han til å kjøre musestille gjennom den delen av banen, og kom ved et nødskrik på 2. plass. Det hele ser nesten programmert ut.

GT5 inneholder mye piss. B-spec greiene er som om de tror vi har all verdens tid til å se på andre kjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fler enn meg som lurer på om B-spec sjåføren er semi retard? Det er et løp på beginner den bare aldri vil vinne. Og på samme sving HVER JÆVLA RUNDE har han perfekt sving halveis inne for så å holde RETT fram i barrieren GANG PÅ GANG PÅ GANG PÅ GANG. I 18 runder på rad, 3 forskjellige forsøk. Klarte med nød å neppe å unngå at han gjorde den feilen ved å beordre han til å kjøre musestille gjennom den delen av banen, og kom ved et nødskrik på 2. plass. Det hele ser nesten programmert ut.

GT5 inneholder mye piss. B-spec greiene er som om de tror vi har all verdens tid til å se på andre kjøre..

Enig....Dette Bspec greiene har dem jo på forgjengeren også. Burde vel allerede da fått ett hint om at det bare var møkk....Prøvde meg på B-spec. Men var bare å gi opp. Blir irritert når han snurrer i hver en sving. Semi-Retard, var vel litt vel snilt sagt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og gud forby om du skulle sette han i en bakhjulstrekt bil uten antispinn. Da går det rett åt skogen. Latterlig hele greiene.

B-spec på GT4 var egentlig ok syns jeg, siden man faktisk kunne bruke det til noe fornuftig nemlig endurance løpene. Men selv der var sjåføren rimelig dodgy. Kunne ligge på "increase speed" eller "maintain speed" og når jeg gikk ifra så ledet de med 5-6 runder. Så kom jeg tilbake 5-6 timer senere og de lå bak 2 runder.. og med totalt overlegen maskin.. Jeg fatter ikke at det går ann. Man skulle tro at mennesker (for det er det de prøver å replikere) analyserer sine feil fortløpende og ikke gjøre samme feil 20 ganger igjen og igjen og igjen på neste runde.

Det er bare alt for dumt til å være troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt B-Spec i en uke nå, er på level 14.

Sjoføren er ganske retard til å begyne med, men det er også litt av poenget. Min begynte ikke å tape løp før jeg kom litt lenger ut i spillet. Men til mer erfaring han får, til bedre blir han. Husk på at oppsettet på bilen har også mye å si her. Jeg satte han i en Countach med nesten 500hk og rett over 1000kg, da var han håpløs, helt til jeg kjøpte LSD og vinge på bilen. Da kom det seg.

I begynnelsen så gikk det jo til skogs når han kjørte på "hot", men så lenge man passe på å si at han skal Decrease Pace så pleier det å gå bra. Har jo en del runder og ta igjen på.

Det som irriterer meg mest er at han bremser på sånne homofile plasser, og kan liksom ikke legge seg ut av feltet og ta forbikjøring hvor som helst. Skal altid kjøre forbi på innbremsinger eller midt i en sving. Da skal han helst kaste bilen rett på turtallsperra i 1 gir og kontre langt bortover sletta.

Kjørte pickup løp på Daytona, måtte opp i 710hk F150 Lightning før han klarte det. Problemet er at han bremser OG girer ned i svingene på den banen! Da kommer de andre bak som et skudd og blåser forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Pagani Zonda R i går!!!! :D Saaaatan den bilen funker, den henger noe så sinnsykt, så lenge man ikke gir fullt på 3.gir i sving da. Kjørt ferdig Professional på B-Spec i går, så er komt ganske langt.

Kjøpte en E46M3 CSL for en stund siden, men i går skulle jeg bruke den for første gang i går på Schwarzwald B løp på Extreme A-Spec. Kjøpte da en del stasj til den, fikk i overkant av 400 gamp. Den sitter noe helt vanvittig på veien den og!

Zonda R klarte jeg å banke under minuttet på High Speed Ring reversed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...