Spinx Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Det står sikkert i tråden her en plass, men orker ikke å leite. Kan man ikke få E30,E36 M3 eller eldre bmw,r enn di 7 eller hvor mange det er :S
SSM Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Ikke noe E30M3 eller sånn.. Eneste "gammle" jeg vet om er M coupe, E46M3, E46M3 CSL, E46M3 GTR og 2002 Turbo
Spinx Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Det syntes jeg er for galt, med tanke på at mange mener at E30 M3 er det fineste karroseriet som bmw har lagd. Men en 79mod honda civic kan di ta med på spillet :S
SSM Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Det er ikke sikkert BMW vil ha bilen med i spillet, er ofte de som stopper. Husker jeg leste at Saab ikke ville ha sine biler med, for de kom bare til å ligge langt nede som de dårlige bilene i spillet. Jeg synst også det er rart at det mangle mange av de heftigeste bilene i verden. Bare se på hvor mange forskjellige versjoner det er av Mazda MX5/Enous/Roadster. Er ikke vits å skryte av at det er over 1000 biler når det er 50 versjoner av en bil... På en annen side så hadde det kanskje ikke vert så morro om de ikke hadde vert der. Jeg savner f.eks Koenigssegg, Audi RS2, Audi Sport Quattro, E30M3, BMW 850, Volvo 242 Gr.A, BMW 635CSI, BMW 3.0l CSL løps bil, Lamborghini Diablo (er en versjon, men det heter ikke Laborghini på spillet), Countach Quattrovalvoe 5000. Hadde også vert morro med vanlige E30, en god 325! Men hva faen, man har jo Toyota Prius!
Ad|oS Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 På All-Star delen kan jeg anbefale Mazda Furai Concept. Ikke den sprekeste bilen som er der, men med rundt 650kg og 550hk tar du alt og alle på innbremsingene... Sitter også mye bedre i svingene, så om du bare kikker litt i speilet på langstrekkene skal det gå greit
bad_ip Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Noen som vil låne vekk en lambo og / eller ferrari?
ZhilleN Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Hvorfor er da 2002turbo med i spillet, og ikke e30 m3? Skulle heller trodd at e30 m3 var der i steden for 2002, litt dårlig ide og utelate både e36, og e30 som er bmw klassikere! til og med på forza har dem jo omtrent alle bmwmodellene.. det sier jo litt hvor lite oppgradert gt5 er, når det gjelder biler..
Eirsan Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Hvorfor er da 2002turbo med i spillet, og ikke e30 m3? Skulle heller trodd at e30 m3 var der i steden for 2002, litt dårlig ide og utelate både e36, og e30 som er bmw klassikere! til og med på forza har dem jo omtrent alle bmwmodellene.. det sier jo litt hvor lite oppgradert gt5 er, når det gjelder biler.. Det er fordi spillet er lagd av trangsynte japser. Og japser mener seff at det ikke fins noe bedre en japanske biler. Eneste grunnen til at det er noen få BMW'er og Audi'er er fordi dem skal trekke kunder i Europa !
hagenisse Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Trangsynte og trangsynte.. hadde vel blitt omvendt hvis noen her skulle laget spillet. Bøttevis av for mange andre helt uinteressante BMW-er.. Egentlig skjønner jeg ikke helt hvorfor det er så interessant hvilke biler som er med.. det er jo ikke akkurat som de er 100% like å kjøre som i virkligheten - og når de fleste ikke har interiør engang, så hva er egentlig greia? Hvilken som helst annen bil med bakhjulsdrift og ca 50/50 vektfordeling vil jo føles lik å kjøre som en bmw i et slikt spill.
oddis Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Trodde alle sånne biler kom etterhvert jeg. Forsto som at spillet bare ble levert med rundt 240 biler (biltyper, ikke forskjellige biler med ulike spec). Jeg leste en liste her forleden som sa at E30 kom i både 318is, 320 og 325i + M3 og M3 DTM. Samt at det kom de fleste Gruppe B bilene - etterhvert. De som elsker å ratte E30 M3 DTM anbefaler jeg GTR 2 eller Evolution (huske ikke) fra SimBin. Sykt bra, og fysikken går langt utenpå GT5. SimBin er forøvrig svensker som virkelig vet å lage bilspill! Synd de ikke fikk lisensen til WRC spillet som skandaløst gikk til Milestone og Blackbean som lagde et farse av et spill i stedet. Edit:
Eksos Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Kravene til utstyr er vell også mye mer omfattende enn GT5? Koster for en skikkelig PC, men helt klart et tøft spill!
oddis Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Tja, koster ikke allverden så lenge du velger stasjonær PC. Og PC gjør jo sim opplevelsen 3 hakk bedre.
hagenisse Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 GTR2 har jo den grommeste bilen som har vært i noe bilspill - Z3 coupe i raceutførelse. Herlig! Dessverre greier jeg det ikke helt. Spillet er knallbra helt til første sving. Faller fullstendig igjennom kontra iRacing, men er jo gammelt også nå.
noekult Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Lamborghini Diablo Vet hvilken du mener, men det er ikke en Lamborghini, bare designet av samme folka som designet Diabloen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå