Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det er ikke sikkert BMW vil ha bilen med i spillet, er ofte de som stopper. Husker jeg leste at Saab ikke ville ha sine biler med, for de kom bare til å ligge langt nede som de dårlige bilene i spillet.

Jeg synst også det er rart at det mangle mange av de heftigeste bilene i verden. Bare se på hvor mange forskjellige versjoner det er av Mazda MX5/Enous/Roadster. Er ikke vits å skryte av at det er over 1000 biler når det er 50 versjoner av en bil... På en annen side så hadde det kanskje ikke vert så morro om de ikke hadde vert der.

Jeg savner f.eks Koenigssegg, Audi RS2, Audi Sport Quattro, E30M3, BMW 850, Volvo 242 Gr.A, BMW 635CSI, BMW 3.0l CSL løps bil, Lamborghini Diablo (er en versjon, men det heter ikke Laborghini på spillet), Countach Quattrovalvoe 5000. Hadde også vert morro med vanlige E30, en god 325!

Men hva faen, man har jo Toyota Prius!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På All-Star delen kan jeg anbefale Mazda Furai Concept. Ikke den sprekeste bilen som er der, men med rundt 650kg og 550hk tar du alt og alle på innbremsingene... Sitter også mye bedre i svingene, så om du bare kikker litt i speilet på langstrekkene skal det gå greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er da 2002turbo med i spillet, og ikke e30 m3? Skulle heller trodd at e30 m3 var der i steden for 2002, litt dårlig ide og utelate både e36, og e30 som er bmw klassikere! til og med på forza har dem jo omtrent alle bmwmodellene.. det sier jo litt hvor lite oppgradert gt5 er, når det gjelder biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er da 2002turbo med i spillet, og ikke e30 m3? Skulle heller trodd at e30 m3 var der i steden for 2002, litt dårlig ide og utelate både e36, og e30 som er bmw klassikere! til og med på forza har dem jo omtrent alle bmwmodellene.. det sier jo litt hvor lite oppgradert gt5 er, når det gjelder biler..

Det er fordi spillet er lagd av trangsynte japser. Og japser mener seff at det ikke fins noe bedre en japanske biler. Eneste grunnen til at det er noen få BMW'er og Audi'er er fordi dem skal trekke kunder i Europa ! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trangsynte og trangsynte.. hadde vel blitt omvendt hvis noen her skulle laget spillet. Bøttevis av for mange andre helt uinteressante BMW-er..

Egentlig skjønner jeg ikke helt hvorfor det er så interessant hvilke biler som er med.. det er jo ikke akkurat som de er 100% like å kjøre som i virkligheten - og når de fleste ikke har interiør engang, så hva er egentlig greia? Hvilken som helst annen bil med bakhjulsdrift og ca 50/50 vektfordeling vil jo føles lik å kjøre som en bmw i et slikt spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde alle sånne biler kom etterhvert jeg. Forsto som at spillet bare ble levert med rundt 240 biler (biltyper, ikke forskjellige biler med ulike spec). Jeg leste en liste her forleden som sa at E30 kom i både 318is, 320 og 325i + M3 og M3 DTM. Samt at det kom de fleste Gruppe B bilene - etterhvert.

De som elsker å ratte E30 M3 DTM anbefaler jeg GTR 2 eller Evolution (huske ikke) fra SimBin. Sykt bra, og fysikken går langt utenpå GT5.

SimBin er forøvrig svensker som virkelig vet å lage bilspill! Synd de ikke fikk lisensen til WRC spillet som skandaløst gikk til Milestone og Blackbean som lagde et farse av et spill i stedet.

Edit:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...