Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den GT500 stealth utgaven da? Er den regna som touring?

Jeg er lvl 21, sliter med like the wind, historic racingcar og all-stars er next up, mangler bare bil....

Skrevet

inne på gt auto, så er det race car modifications eller hva det heter. Hva får man egentlig ut av å gjøre det med en bil? blir den da full tunet og lettet osv?

Skrevet

Blir noe lettere, og får sykt mye bedre aerodynamikk slik at den henger hinsides på veien i forhold til ellers. Usikker på effekten, men kan nok teste med en ny bil senere i kveld

Skrevet
Blir noe lettere, og får sykt mye bedre aerodynamikk slik at den henger hinsides på veien i forhold til ellers. Usikker på effekten, men kan nok teste med en ny bil senere i kveld

ok. Tittet på ett par biler og hvordan de vil se ut med det, men de fleste av de forblir helt like. derfor jeg lurte... Litt mye penger å bruke om det er 90% kosmetisk endring...

Skrevet
inne på gt auto, så er det race car modifications eller hva det heter. Hva får man egentlig ut av å gjøre det med en bil? blir den da full tunet og lettet osv?

Sitter meget bedre på veien, men HK blir langt ifra optimalt! Jeg kom på 550hk etter mod, trimmet den etterpå, havnet da på 800hk :)

Skrevet

ok. Får spare opp til race modifications på zr1 da. kjøpte den nå til 185 000, også er det 385 000 i race modifications :shock:

Skrevet

Når du passerer lvl XX så åpner du også for Endurance. Har hatt 90 runder i Grand Valley (1,5-2,5 timer, alt etter bilvalg). Neste er 4timers roadster :wink:

Skrevet

Er vell med 24 timers på nurburg og de gode gamle 600km løpa i GT5 og håper jeg ?

Før kunne man jo bare smella på b-spec, legge seg til og sove - stå opp dra på skole og hjem igjen så sto ny bil og penger bare og venta på seg :)

Men og måtte levle opp en b-spec til endurance level..kommer jeg nok aldri til og gidde ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...