opeth84 Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Release; 24.november 2010. Så er ikke så altfor lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Eksemplaret mitt ble sendt i fra play.com i går kveld. Jeg kommer hjem fra jobb den 23, satser på å ha det senest 24. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Fikk mail i går med melding om at det var sendt til meg fra lageret til cdon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Vet om alle fall en som har fått GT5 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Vet om alle fall en som har fått GT5 nå WTF Bestilte fra CDON sjæl. *dø av spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Vet om alle fall en som har fått GT5 nå Kødder du? Har det vondt, mtp at jeg er på jobb... Skal også på hyttetur med ei dame til helgen, trolig det dummeste jeg har avtalt noen sinne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 du ville heller spilt GT5 i helga? Om dama er fin, så kan jeg lett bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Haha, ja... Jeg ville heller ha spilt GT5, faktisk... Dama er fin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Damer vokser på trær.. Gt5 derimot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Damer vokser på trær.. Gt5 derimot Får håpe dama di ikke leser denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Noen som har fått spilt dette? Som kan fortelle om det er verdt å glede seg så fælt som jeg gjør... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Jeg så og kan vel ikke si jeg ble imponert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Vet om alle fall en som har fått GT5 nå Kødder du? Har det vondt, mtp at jeg er på jobb... Skal også på hyttetur med ei dame til helgen, trolig det dummeste jeg har avtalt noen sinne... Niks Mottatt 20.nov.. Collectors edition.. Fra cdon.com Etter hva han skriver så er helt rått !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Jeg så og kan vel ikke si jeg ble imponert... Hm, det der må være filmet med kameraet på tlf eller noe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Mitt er på vei, satser på det kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå