Gå til innhold

Den store GT5-tråden

316
 Share

Anbefalte innlegg

Det hadde vært morsomt prøvd med ratt :-). Har tatt meg 2 øl nå, så jeg stikker opp om imorgen om det passer eller annen dag?

OT(Var innom Rud torsdag og skjermene dine lå på lager med masse andre deler. Tror ikke de hadde fått alt enda for jeg spurte om jeg skulle slenge de med i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sure. Du kan jo få prøve noen runder i et ordentlig bilspill mens du er her. :wink:

Fint med deler!

He he, skal aldri mere drikke på en lørdags kveld. Prøver gjerne mere ordentlig saker jeg :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksos: Legger deg til nå jeg (hvis jeg får det til). Hvis jeg kan få låne Zonda R av deg for å ta All Stars løpet, så er jeg takknemlig som F :) Så får du bilen tilbake innen i dag/ imorgen tidlig :)

Skal sende litt senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så til saken! Den banen med Classic supercars, tror det er i Professjonal series hvor man kjører Forrest raceway og Cote D Azur(Monaco banen)! Hvordan i helvette klarer folk å vinne på de to banene der! Nå har jeg prøvd med min 69 Corvette med 520 hk, 1200 kilo og ellers fullspekket men det er umulig å vinne! I går gjorde jeg som svogeren min(han klarte den), kjøpte en 68 Camarao Z28 som blei trimma til rundt 600 hester, vekt reduksjon, softeste racingdekka, råeste drivverk, heftigste eksos osv men jeg klarer fortsatt ikke mer en 5-6 plass :evil:

Kjøp AC Cobra og gi den en FULL gjennomgang ;)

710hk oh 910 kilo så kjører du fletta av alle hvis du gjør det riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så til saken! Den banen med Classic supercars, tror det er i Professjonal series hvor man kjører Forrest raceway og Cote D Azur(Monaco banen)! Hvordan i helvette klarer folk å vinne på de to banene der! Nå har jeg prøvd med min 69 Corvette med 520 hk, 1200 kilo og ellers fullspekket men det er umulig å vinne! I går gjorde jeg som svogeren min(han klarte den), kjøpte en 68 Camarao Z28 som blei trimma til rundt 600 hester, vekt reduksjon, softeste racingdekka, råeste drivverk, heftigste eksos osv men jeg klarer fortsatt ikke mer en 5-6 plass :evil:

Kjøp AC Cobra og gi den en FULL gjennomgang ;)

710hk oh 910 kilo så kjører du fletta av alle hvis du gjør det riktig :)

Det har jeg gjort, men min er latterlig dårlig. Kjøpt beste av alt, men bilen er ikke mulig å holde på veien, bare understyring og overstyring hele tiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har formel1 bilen og vil låne den til meg? Er så sykt å kaste bort 4,9 millioner på den.. Hvertfall når jeg bare har 4,7 :P

Jeg er ikke i høy nok level til å kjøpe den enda, har bare kjørt b-spec siste tia :P

22 i A-spec og 21 i B-spec nå, så må opp 2 leveler til før det blir formel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke bil bruker folk i MR (proff?) Har ingen som passer så må kjøpe og tenkte da å kjøpe en ferrari (da kan jeg bruke den 2 steder :P )

Jeg brukte den gamle countachen, gikk bra det.. Ellers kan du bruke Zonda R, som du vinner på b-spec :) Ferrari fikser helt sikkert biffen den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke bil bruker folk i MR (proff?) Har ingen som passer så må kjøpe og tenkte da å kjøpe en ferrari (da kan jeg bruke den 2 steder :P )

Jeg brukte den gamle countachen, gikk bra det.. Ellers kan du bruke Zonda R, som du vinner på b-spec :) Ferrari fikser helt sikkert biffen den også :)

Hvor mye måtte du stelle med countachen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...