Endre Hånde Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Synes noen av forbikjøringene lignet litt på noen jeg hadde tidligere iår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Ja, var det ikke det jeg skrev? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Er forbanna fordi eg har Xbox 360 isteden for ps3 nå .. Eg vil også ha dette spillet !!!!!!!!!!!! Kjøp deg en brukt PS3 konsoll på Finn og spillet. Funker helt fint.. kun prioriteringer. GT5 er signaturspill for enhver simracer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Så da passer det jo bra til meg. Problemet er jo at det ikke akkurat hjelper på motivasjonen for å studere etter jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Vet noen mo det er drift mode i GT5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Det er det også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 hva er drift mode? bare å kjøre uten antispinn osv det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Ringte nettop stedet jeg forhåndsbestilte ifra, hadde ikke fått nok eksemplarer sa han Jeg var inne allerede i mars/april, så krysser fingrene for at jeg var tidlig nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Kommer flammer når man girer ned! gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Mitt ble sendt i dag Collectors Edition.. de hadde ikke fått inn alle kodene (får 10 bonusbiler med collectors), så de måtte bli sendt senere Mye tull med lanseringen må jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 F*** sjekka CDON.no ordre... Ikke sendt ut. Blir det sendt ut seinere enn 24. så går jeg bare å kjøper en kopi til et anna sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 F*** sjekka CDON.no ordre... Ikke sendt ut. Blir det sendt ut seinere enn 24. så går jeg bare å kjøper en kopi til et anna sted. Samme her, så legger jeg ut det andre for salg på bimmers når det kommer. Bør bli solgt ganske kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Lol, jeg bestilte fra CDON igår kveld, mitt har blitt sendt idag Edit: Jeg kjøpte kun spillet, ikke noe special edition eller noe sånt om det har noe å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Kjøpte min Collectors Edition frå CDon igår, fekk beskjed om at det var sendt idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Kjøpte min Collectors Edition frå CDon igår, fekk beskjed om at det var sendt idag Aha. Kanskje det er Collectors Edition som går ut først. Jeg bestilte vanlige utgaven. Vet noen forresten om man får tilgang til flere biler i de dyrere spesialutgavene av spillet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå