Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

British Lightweights cupen på B-spec Professional er faen meg drit ass. De britiske bila jeg har funnet spinner så utrolig lett ut fra før og med soft comfort dekk så flyr de av banen etter en-to runder. Hjalp ikke med max trim på TVR Cerbera Speed eller Lotus Elise 111R heller.

Gawd, jeg hater det når det stangerer på B-cupen.....

Jeg brukte Lotus Elise her, han klarte å banke de da.. Men putt en vinge på ræva på den, og gi den litt mer downforce.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hva brukte dere på Gran Turismo All stars ? Syns den er kjei ass. Har minolta Toyota, Mazda Furai og Corvette race car. Syns det er dårlig handling på Corvetten og Minoltan har grep kunn ved høy hastighet . .

EDIT: får det til med minoltan nå :) Bare konse seg skikkelig og være varsom på gassen. Fant også ut at det gikk ann å justere downforce mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minoltan var jo feigt og bruke på Allstars ;) Den er helrå!

Feig? Alle bilene i GT all stars er på samme nivå som minoltan da :) Nesten alle har mellom 700-950hk og ingen veier over 900kg. . Og da want jeg Xsara rally car, wohoo. . .

EDIT: Fikk kjøpt meg 2002 tubro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

British Lightweights cupen på B-spec Professional er faen meg drit ass. De britiske bila jeg har funnet spinner så utrolig lett ut fra før og med soft comfort dekk så flyr de av banen etter en-to runder. Hjalp ikke med max trim på TVR Cerbera Speed eller Lotus Elise 111R heller.

Gawd, jeg hater det når det stangerer på B-cupen.....

Jeg brukte Lotus Elise her, han klarte å banke de da.. Men putt en vinge på ræva på den, og gi den litt mer downforce.

Funka med vinge og ny front! Vant uten stress :) Nå sliter jeg å slå Enzoene på Monza i Ferrari-cupen på B-spec Professional. Hmm, kanskje kjøpe en 458 og trimme den? Polyphony Cup er det eneste som gjenstår etter det på Professional, gleder meg til å bli ferdig med den - tror ikke jeg gidder å kjøre så mye på B-spec da, før hele A-spec t.o.m. Extreme blir ferdig.

Maaaange biler i garasjen nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funka med vinge og ny front! Vant uten stress :) Nå sliter jeg å slå Enzoene på Monza i Ferrari-cupen på B-spec Professional. Hmm, kanskje kjøpe en 458 og trimme den? Polyphony Cup er det eneste som gjenstår etter det på Professional, gleder meg til å bli ferdig med den - tror ikke jeg gidder å kjøre så mye på B-spec da, før hele A-spec t.o.m. Extreme blir ferdig.

Maaaange biler i garasjen nå :D

Ferrari California med alt av trim den orker brukte jeg :) Pluss vingen selfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funka med vinge og ny front! Vant uten stress :) Nå sliter jeg å slå Enzoene på Monza i Ferrari-cupen på B-spec Professional. Hmm, kanskje kjøpe en 458 og trimme den? Polyphony Cup er det eneste som gjenstår etter det på Professional, gleder meg til å bli ferdig med den - tror ikke jeg gidder å kjøre så mye på B-spec da, før hele A-spec t.o.m. Extreme blir ferdig.

Maaaange biler i garasjen nå :D

Ferrari California med alt av trim den orker brukte jeg :) Pluss vingen selfølgelig.

Cool. Får fighte med den senere og avslutte Professional på B-spec ;) Begynt på Polyphony cup. Går unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg samme problemet som før, PLUTSELIG blir corvetten min usakelig dårlig. Fra 290km/t ut fra indy banen, til 230km/t kræsj rett i veggen. Er det en bugg eller? Virker som om instillingene blir gjort om?

Edit; fant feilen. Alt av kjøreinstillingene er feil etter jeg har kjørd med Nascar. Dekk osv var feil.. wtf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender du bil Ad|os? :D Har så får jeg fullført det stygge løpet, og tar b-spec i samme slengen..

Glem det, fikk ENDELIG tak i M3 GTR Race Car :) Måtte blø 1 mill, men det er den vell verdt!

Mee tooo , kjøpte den for 4 min sia!! Brukte opp alle penga mine x] 3000 igjen :S

Hadde bare 4.8 mill igjen jeg 8) Det meste opptjent fra b-spec :)

Noekult : Kjøpte Tuscan Speed Six til det løpet jeg, og brukte 200k på trim, gikk temmelig greit ifra dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...