Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Får vel ikke endret bilene man må kjøre på special events? Står comfort hard på bilen så ikke rart man må bruke hele rullebanen på en sving i 70 km/t, hehe.

Nå har ikke jeg prøvd GT5, men i GT4 var ikke dekkene noe godt område. Racing-dekkene er jo helt urealistiske på vanlige biler og comfort-dekkene var nok klart de som var nærmeste de svinghastighetene man har i virkeligheten. 70km/t er det jeg har i depot-svingen på våler - på r-dekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva brukte dere i B-spec historic race (Extreme)? Min Toyota 7 er rask som F, men Monaco-banen er så trang at idioten min ikke gidder/klarer å forbikjøre og klare å komme seg til gullposisjonen. Edit: Vant an ;)

Er helt ferdig med Beginner, Amateur og Professional på B-spec nå. Skal ta bane 2 av 2 på historic cupen på Extreme også.

Har 6.000.000 credits også nå da! :D

Ennå ikke giddet Nascar-racet, så treig som bilen min er. Har ikke sjangs til å vinne gull omtrent (Jeff Gordon sin Chevrolet).

Du kan pushe føreren, jeg har gjort det på flere løp, og jaggu har han skjerpa seg gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lvl 33 og 35 her tror jeg :)

DTM løpene er greie å vinne uansett, og med litt endring på dekk og kanskje noe trim så er det bare å cruise inntil seier.

NASCAR er litt mer arbeid, og det er lett å bli snurra av de andre bilene. Fant ut at det greieste var å holde seg i bakkant av feltet og så bare kjøre forbi i nest siste sving. Du kan øke downforce til maks for å forbedre svingegenskapene litt. Anbefaler også å skru ABS helt av da bilen utrolig nok får bedre toppfart av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det man byttet mellom forsjellige dekk man har kjøpt til bilen? Trodde dette var i tuningdelen men når jeg trykker på racing tyre der kommer det bare info om dem opp :? funker dårlig med sports tyre og viper med nesten 1000 hest :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster snart kontrollen i veggen! For noen møkkabiler de Lotus Elis'ene på Intermediate Top Gear banen er da. De sitter jo ikke på veien i det hele tatt. Er det 175-hjul på de eller??

Den top gear greia der er driit morsom :D Må kjøre jævlig agresivt :)

EDIT: Hvordan får man Toyota 7 eller hva den heter ? Har tatt alle løpene forutenom historic greia :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster snart kontrollen i veggen! For noen møkkabiler de Lotus Elis'ene på Intermediate Top Gear banen er da. De sitter jo ikke på veien i det hele tatt. Er det 175-hjul på de eller??

Den top gear greia der er driit morsom :D Må kjøre jævlig agresivt :)

EDIT: Hvordan får man Toyota 7 eller hva den heter ? Har tatt alle løpene forutenom historic greia :S

Du må egentlig vente til du vinner den i Like The Wind på Extreme-nivå på B-spec. Men jeg kan gi deg en i morgen, hvis du legger meg til på PSN: noekult er nicket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må egentlig vente til du vinner den i Like The Wind på Extreme-nivå på B-spec. Men jeg kan gi deg en i morgen, hvis du legger meg til på PSN: noekult er nicket.

Neida, ellers takk :)

Er snart der nå, bare en god grunn til å kjøre B-spec :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant meg en eldre bmw her om dagen =) Mener det var en 77' BMW 2002

Noen innspill:

Ved kjøp av både gammel og ny bil øker man HK ved oljeskift hvis den byttes før kjøring.

Om du føler bilen er for understyrt, sett på spoilere, øk downforce bak og senk den foran etter egen preferanse.

Dette burde utprøves FØR du starter å kødde med hjulvinkler, ride height etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det man byttet mellom forsjellige dekk man har kjøpt til bilen? Trodde dette var i tuningdelen men når jeg trykker på racing tyre der kommer det bare info om dem opp :? funker dårlig med sports tyre og viper med nesten 1000 hest :(

Du bytter det i menyen "Driving options". Tror det heter det hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...