Superbeetle Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 5000kr høres da litt for mistenkelig ut..! Trodde sånne østblokkfolk var eksperter på å dele opp å selge nyere biler i deler jeg!...
Crayzygirl Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Har skjekket i dag ang bilen og det er ikke tyvgodts ialefall.... skjekket chassisnr og alt....
Oljebrenner'n Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 er mange biler her i norge som ikke er momsa inn da gitt!polakker og litauere kjører jo bila sine hit og bor/jobber her.. så tror nok ikke de må momse den inn før de får lov å kjøre videre... Vel, poenget var som trådstarter sier: "bilen har stått i norge i 1 år nå uten å bli tollet inn i norge". Det tolker jeg som at bilen ikke er bruksbil for utenlandsk eier med midlertidig opphold i Norge men at bilen er lagt ut for salg i Norge...noe jeg også presiserer i mitt innlegg. At utledninger som på midlertidig basis oppholder seg i Norge med sine utenlandsk registrerte kjøretøy slipper å måtte momse inn disse er en selvsagt ting. Ordlyden fra trådstarter gir definitivt inntrykk av noe annet enn "turistopphold" e.l. for bileier og i denne settingen virker dette underlig på meg.
Z1 Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Kjøp den og selg den i deler Behøver ikke vere stjålet selv om den kommer der fra ,men.....................
Fredrik 90 Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Har skjekket i dag ang bilen og det er ikke tyvgodts ialefall....skjekket chassisnr og alt.... Da må du bruke hue og skjønne at dette er for godt til å være sant, en sånn bil til 5000 kr er jo på trynet billig! Jeg tørr vedde et par sure sokker på at det er noe alvorlig muffens med den bilen på en eller annen måte Du finner ikke så billige delebiler av A6 på Finn.no en gang Har du ikke noen bilder eller linker å vise til?
Superbeetle Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Eid av den lokale mafiaen og brukt i et par-tre ran og til å frakte noen hestehoder med..? edit: Måtte bare nevne en liknende sak.. En bekjent fikk tilbud om å kjøpe en 993 Porsche 911 Turbo den gang de var ganske ny for et sted under 100000kr... Eneste "problemet" var at den tidligere eieren hadde tatt livet av seg inni der og blitt liggende i en måneds tid før noen fant han.. Det ble ikke noe kjøp iallefall..
Fredrik 90 Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 edit: Måtte bare nevne en liknende sak.. En bekjent fikk tilbud om å kjøpe en 993 Porsche 911 Turbo den gang de var ganske ny for et sted under 100000kr... Eneste "problemet" var at den tidligere eieren hadde tatt livet av seg inni der og blitt liggende i en måneds tid før noen fant han.. Det ble ikke noe kjøp iallefall.. Vi hadde en liknende sak her også! En kar hvor alt til slutt gikk i vasken for, kjørte langt inn i ingenmannsland i Q7en sin og satte ett hagleløp i kjeften og blåste hele huet utover taktrekket og baksetene! En bonde fant han etter en uke eller noe, så tror enka sleit litt med å få solgt den bilen ja!
Crayzygirl Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Skal se om jeg får tatt noen bilder av bilen....
Der Barockengel Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Har skjekket i dag ang bilen og det er ikke tyvgodts ialefall....skjekket chassisnr og alt.... Selv om bilen ikke er meldt stjålet, betyr det ikke at det er eier som forsøker å selge bilen til deg. Hvis jeg ikke tar helt feil, koster en slik bil i ok tilstand ca. 8-9000 euro i Tyskland. Det hadde vært morsomt å vite hvorfor du kan få kjøpe denne så mye billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå