ehrnst Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 BMW-eiere er de mest aggressive sjåførene i Storbritannia. Det er konklusjonen i en fersk studie blant 3000 bilister. Halvparten av de spurte svarte at de har hatt «en dårlig opplevelse» med folk som kjører BMW. Undersøkelsen viser at eiere av det tyske premiummerket er mer tilbøyelig til å vise deg fingeren, råkjøre og ligge for tett bak deg på veien, melder Telegraph.co.uk. http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10033698 Tja er vi virkelig så ille?
Hansh Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 "Trafikken er et lagspill uansett om man går, sykler eller kjører motorisert tohjuling eller firhjuling." Dette har han ihvertfall rett i, men 9 av 10 på norske veier glemmer det. Uansett om folk lusekjører eller råkjører, så når normalt ikke deres univers lengre enn til frontruten, og trafikkbildet utenfor ignoreres i størst mulig grad.
S.Arnesen Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 repost for 3-4 gang... hehe viewtopic.php?f=9&t=168257
Hpi Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Kan ikke si at jeg føler meg truffet her men det jeg derimot stadig opplever er at jeg har folk med andre bilmerker som ligger 20cm fra støtfangeren min. Dette opplevde jeg aldri i så stor grad med andre bilmerker jeg har hatt så min teori er at folk som kjører andre bilmerker enten blir provosert av å se en Bmw eller blir usikker på sin egen bil pga redselen for å bli frakjørt Dette kan selvsagt skyldes alt mulig men jeg tror at det i all hovedsak er misunnelse fra folk som innerst inne kunne tenkt seg en Bimmer selv men enten ikke har råd til det eller ikke tør å innrømme det fordi de hele livet har gått å rakket ned på merket og ikke minst på eierene. En slik undersøkelse gir en mulighet til å rakke ned på eirer av et bilmerke de egentlig kunne tenkt seg selv.
bcRichard Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Kan ikke si at jeg føler meg truffet her men det jeg derimot stadig opplever er at jeg har folk med andre bilmerker som ligger 20cm fra støtfangeren min. Dette opplevde jeg aldri i så stor grad med andre bilmerker jeg har hatt så min teori er at folk som kjører andre bilmerker enten blir provosert av å se en Bmw eller blir usikker på sin egen bil pga redselen for å bli frakjørt Dette kan selvsagt skyldes alt mulig men jeg tror at det i all hovedsak er misunnelse fra folk som innerst inne kunne tenkt seg en Bimmer selv men enten ikke har råd til det eller ikke tør å innrømme det fordi de hele livet har gått å rakket ned på merket og ikke minst på eierene. En slik undersøkelse gir en mulighet til å rakke ned på eirer av et bilmerke de egentlig kunne tenkt seg selv. Enig her, de fleste som mobber meg for at jeg har BMW har innrømmet selv at de liker BMW. Utrolig teit mener jeg..
engen90 Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Land rover på 5 og range rover på 8, her er det noen som ikke har gjort leksa si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå