Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du/Dere som skriver innlegg på Bilder/show-off og på salgs-sider, vær vennlig å ikke skriv dette er BARE en 318 å IKKE en M3 for xempel.. likens Bare en 518 å ikke en M5......!!

Det som er interesankt er hva Bilen ER ikke hva den en gang var...

Det er Mange biler som er godkjent ombygd i vognkortet, men når du sjekker med statens veivesen på nettet får du opplyst hva bilen en gang var, å ikke noen info om ombygging..

Tror nokk det er flere som irriterer seg over akkurat dette.

Ivertfall gjør jeg det...............!!!!!!!!

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kan nesten virke som om det er en/ei som føles seg truffet om en bil som er nevnt her inne, som mest sannsynligvis er ombygd, men ikke godkjent...? Eller kanskje godkjent, men på en litt ulovlig måte?

Flott og konstruktivt innlegg å komme med som nyregistrert og første innlegg :)

EDIT: skrivefeil

Skrevet

Jeg har sittet å lest mange innlegg her siste uka, å blir ganske provosert av de som kun skriver innlegg der de legger ut hva de finner ut via nettet, der iblant på statens veivesen.

for eksempel en som skal selge en M3, han skriver at den er ombyggd, greit nåkk.. men i utgangpunktet så er det en 318... Hva så. derfor skriver jeg at det er veldig provoserende at flere legger ut innlegg der de skriver at dette er Bare en 318 (eks).

Skrevet
Jeg har sittet å lest mange innlegg her siste uka, å blir ganske provosert av de som kun skriver innlegg der de legger ut hva de finner ut via nettet, der iblant på statens veivesen.

for eksempel en som skal selge en M3, han skriver at den er ombyggd, greit nåkk.. men i utgangpunktet så er det en 318... Hva så. derfor skriver jeg at det er veldig provoserende at flere legger ut innlegg der de skriver at dette er Bare en 318 (eks).

Det er en fordel for mange å vite om bilen de kjøper er original eller ikke, da mange ombygginger er dårlig utført, selv om de er tilsynelatende bra ved salg. Tipper slik opplysning er en stor fordel for de som faktisk ønsker en M3 og ikke en ombygd 318 --> M3. Ikke av betydning for noen, for andre er det nok viktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...