Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står vel sikkert i utsyrtyrslista di (hvis det er levert originalt) eller så står det sikkert et nummer på demperen

Skrevet

Hvor finner jeg utstyrslisten? Tror det er levert orginalt. Nå vet jeg ikke helt hvordan pakkene på disse bilene var nøyaktig i 1999, men bilen har m-sportratt orginalt, Shadowline orginalt og er tightere enn vanlig e39. Eid av en 35 år gammel alenemamma før meg, så jeg tviler på at hun har gått amok "pimpmyridestyle"

Skrevet

Eller hvis du stikker innom din lokale BMW forhandler å spør, da får du ei liste som ser sånn ut...

Denne er til min bil da ;)

9bnk53y3fojt086p7nrv.jpg

Skrevet

Det blir vertfall dyrt nok uansett :) 3500,- per støtdemper er ikke akkurat billig :lol:

Må selv bytte dempere etter vinteren.. Lommeboka har alt begynt å grue seg :mrgreen:

Skrevet
Jeg fikk prisoverslag på 2000 for begge to av en mekaniker? Er jo bare de bak som er nivåstyrte?

Forran koster dem 3500,- på GS, for orginale M-tech støtdempere.

Det er ikke demperene som justerer høyden bak, det er luftputer :)

Skrevet

GS er jeg ikke så voldsomt imponert av. De forsøkte å prakke på meg en helvetes masse greier når det viste seg å bare være viftereimen som streiket.

Tror jeg står over orginale dempere. Det blir for dyrt for en 11 år gammel bmw

Skrevet
GS er jeg ikke så voldsomt imponert av. De forsøkte å prakke på meg en helvetes masse greier når det viste seg å bare være viftereimen som streiket.

Tror jeg står over orginale dempere. Det blir for dyrt for en 11 år gammel bmw

Dem er rimelig dyre ja!

Sjekka pris på støtdempere bak og, til M-tech, da datt jeg av stolen!

5700,- per støtdemper!!!!!!!! Det må være en skrivefeil. Går ikke and!

Som å bli rana inne på en politistasjon det..... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...