Tiseth! Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Hvor kjøpte du acs splitterne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Ikke på lager på schmiedmann nå men: http://schmiedmann.no/3_serie/E46/utsty ... tm#1937839 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Dette her er riktig, altså! E46 coupe med facelift og omsorgsfull eier må jo være tidløst..! Er splitterene originale ACS? Bilen din skiller seg ut fra resten som har M-tech II Jeg er jo veldig fan av acs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Takk for det De er originale ACS ja I starten likte jeg de ikke og planla å ta de av før jeg hadde henta bilen, men de har virkelig vokst på meg, så nå liker jeg de veldig godt! Byttes de ut så blir det i OEM BMW carbon splittere, slike Frode D hadde på sin facelift E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 du må fortsatt gå for komplett CSL look syntes jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Kjøpe hus i T-town først vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Fikk han møkkanissen som stjelte bilen din noen straff egentlig? Jeg er litt sint om dagen så jeg sendte han en melding på facebook og spurte om det var morsomt å stjele biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Fikk han møkkanissen som stjelte bilen din noen straff egentlig? Jeg er litt sint om dagen så jeg sendte han en melding på facebook og spurte om det var morsomt å stjele biler. Han lurte på om alt var bra i hodet mitt, og at jeg skulle finne på noe bedre enn å skrive å usaklig ting til folk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Dette likte han tydeligvis ikke, for nå får jeg ikke sendt mer til han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Så du ikke gaybildene av han benjamin jeg la ut i tulletråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Jo, så det. Var faktisk derfor jeg bestemte meg for å ta han ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 nei mads...ikke ta han..det er ekkelt...hahaahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Ikke hørt noe fra poiliet enda, han har visst en egen hat-side på facebook: "Sanningen om Modellbransjen Norge!" Jeg skrev min historie der og fikk PM av han med nye trusler om anmeldelser for æreskrenkelse og whatnot. For en klovn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Herregud. Slike slimåler av noen pakk glir seg alltid unna. Beklager at jeg tok opp dette i tråden din. Ble litt OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Takk for det De er originale ACS ja I starten likte jeg de ikke og planla å ta de av før jeg hadde henta bilen, men de har virkelig vokst på meg, så nå liker jeg de veldig godt! Byttes de ut så blir det i OEM BMW carbon splittere, slike Frode D hadde på sin facelift E46 Hvis du skal kjøpe originale carbonsplittere må du være obs på at de er skjøre og det skal ikke mye til for å sprekke de. Jeg hadde vel 4 stk splittere i løpet av to sesonger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå