Gå til innhold

Kny's 2004 e46 coupe, solgt

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det ;) De er originale ACS ja :) I starten likte jeg de ikke og planla å ta de av før jeg hadde henta bilen, men de har virkelig vokst på meg, så nå liker jeg de veldig godt! Byttes de ut så blir det i OEM BMW carbon splittere, slike Frode D hadde på sin facelift E46 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk han møkkanissen som stjelte bilen din noen straff egentlig? Jeg er litt sint om dagen så jeg sendte han en melding på facebook og spurte om det var morsomt å stjele biler.

Han lurte på om alt var bra i hodet mitt, og at jeg skulle finne på noe bedre enn å skrive å usaklig ting til folk... :|:shock::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørt noe fra poiliet enda, han har visst en egen hat-side på facebook: "Sanningen om Modellbransjen Norge!" Jeg skrev min historie der og fikk PM av han med nye trusler om anmeldelser for æreskrenkelse og whatnot. For en klovn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ;) De er originale ACS ja :) I starten likte jeg de ikke og planla å ta de av før jeg hadde henta bilen, men de har virkelig vokst på meg, så nå liker jeg de veldig godt! Byttes de ut så blir det i OEM BMW carbon splittere, slike Frode D hadde på sin facelift E46 :)

Hvis du skal kjøpe originale carbonsplittere må du være obs på at de er skjøre og det skal ikke mye til for å sprekke de. Jeg hadde vel 4 stk splittere i løpet av to sesonger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...