Gå til innhold

Kny's 2004 e46 coupe, solgt

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sinnsykt bra! Hva gjorde du med cd veksleren bak? Fikk lyst på dynavin til min nå!:) Ellers strøken bil! Stress å montere csl luka eller?

Jeg har ikke original navi eller harman kardon med cd veksler ;) Synes det er like greit, hadde det før og jeg syns bare det var pes å skifte cd'er ;p

CSL luka var veldig enkel å montere, men ikke å tilpasse. Du må slipe en del rundt låsen for å få den på plass, og et par andre steder. Men ellers så gikk det veldig greit, jeg har null kompetanse når det gjelder sånne ting så jeg fulgte bare disse to DIY:

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=290406

http://www.uspinoyrc.com/m3/daytonaeuro ... id_diy.htm

passformen er helt ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne skal være kompatibel med alle telefoner som har bluetooth :) Funker fett med min iPhone 3GS. Jeg fant en smålur løsning på posisjonering av mic'en også, så jeg slapp å strekke den hit og dit for å få den opp i kartleserlyset. Jeg tok den ut et hull rett ved sidenav rattet som er bak pyntelista over dynavinen, og festa mic'en skjult litt under der man har spaken for å løfte og senke rattet.

Er meget fornøyd med min, så dere kan glede dere til deres kommer i posten! :D Bilen sto ute i kulda i dag, mellom 13-20 minusgrader i rundt 8 timer. Den hadde ingen "latency", fungerte like bra som når den var varm!

Edit: bilde av der jeg tok ut mic'en. Med pyntelista på er den mer eller mindre usynlig

nnbjhc0z93bjqrh8tr59.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært å henta bilen hos lakkerern, endelig 99% strøken! Fått lakkert hele frontfanger med splittere pga steinsprut og tilpasset den bedre da et par klips hadde løsnet, CSL luka er lakkert, rettet en stor parkeringsbulk på bakskjermen og lakkert venstre forskjerm grunnet noe steinsprut :) Han var litt uheldig på bakluka med litt sig i lakken på et usynlig sted, så han skal fikse det iløpet av et par mnd, og samtidig skal han "shave" nøkkelhullet på bakluka, så det blir borte! Bruker aldri nøkkelen der uansett, og man kan åpne med nøkkelen:) Tror det blir mye cleanere og penere å se på også.

Skal shine bilen grundig utvendig og knipse litt bilder snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. :)

Bare husk at man ikke kan åpne bagasjerommet med nøkkelen når bilen er i gang, så om du ikke har original knapp for dette under rattet, kan dette være en fordel å legge opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to, derfor jeg konkluderte med at han like godt kunne fjerne det når han var i gang å lakke opp igjen på nytt ;) Pluss at det ikke ble helt 100% tett, dårlig passform på hullet. Nå har jeg akkurat rydda litt i bilen, og montert på bakasjeromstrekket på luka, måtte tilpasse litt for å få festa det. Verktøyboksen var pain å få festa, var ingen hull å skru fast de "usynlige" skruene heller, hullene som var laget til de var omtrent 3 ganger større enn skruene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fikk vasket, clayet og waxet bilen her om dagen, takket være Spruddel her igjen ;) Claybaren ble brun, så det trengtes virkelig. Her er noen bilder av ferdig lakkert CSL luke og nylakka front, forskjerm og bakskjerm. Amatørbilder som vanlig! Skulle kjøpe meg speilrefleks for julegavekort og penger jeg fikk, men så prøvde jeg GT5 og endte med å kjøpe meg PS3 istedet. Så speilrefleks får vente litt til..

9btjz1q0tyth6lv0qn2s.jpg

vtnarzw92td9sgbmi6h3.jpg

re5e16rnrnu8f859tptm.jpg

2z6gp8d632utfdgon3ch.jpg

khnjpmlxunpeicy1f6es.jpg

yh05mkkdq7vq7n2v7329.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...