Gå til innhold

Kny's 2004 e46 coupe, solgt

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, nå kan man spise av setene :lol:

I morgen skal jeg ta med den nye swissvax bøtta mi på selvvasken på storo å vaske med hanske og meguiars :P

Til torsdagen skal bilen på Inspection II service, EU-kontroll og service på automatkassa, samt skifte fra KN-filteret til org. filter hos Furubakken BMW verksted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Henta bilen på verkstedet i dag, Inspection II og EU-kontroll med 0 feil! :) Deilig. MEN, når jeg skulle rygge på plass bilen når jeg kom hjem så funket ikke ryggesensoren min lenger, den lagde en konstant pipelyd når jeg satt den i revers i ca 2 sek uten at jeg var i nærheten av noe bak, så kutta den helt, og hvis jeg satt den i D og R igjen, så kom ingen pip i det hele tatt med mindre jeg startet bilen på nytt. :( Har jeg noe krav på at det skal bli fikset, da den funket helt fint før servicen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, den ble jo ikke langt merke til på EU-kontroll, men kan nok bli litt vanskelig å kreve penger for den fra verkstedet. Tror nok du vil slite litt med å bevise det var deres skyld, men er jo verdt å si det til de :)

Setene så jo kjempe mye bedre ut, i tillegg holder de mye lenger når de blir tatt vare på skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, var 0 feil på alt. Jeg sendte mail og informerte de om det, jeg er 100% sikker på at den fungerte når jeg rygget inntil snøkanten på parkeringa utenfor verkstedet når jeg leverte den. Kan være at det har skjedd noe under en diagnose eller lignende?

Setene ble mye bedre ja, skinnet er mye mykere også! Skal ta en runde til om ikke så lenge, de var ekstremt skitne nå, så jeg får sikkert opp en del mer på runde 2.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig coupe du har fått deg :)

Så du tenkte på iPhone/iPod løsning, da vil jeg anbefale deg docking systemer fra http://www.bavariansoundwerks.com

Da slipper du kabler og rot, og du får det sikkert til å fungere fra rattet og spillern :wink:

Hvis du leser hele tråden så ser du at jeg har montert Dynavin spiller for en stund siden ;) Den har iPhone/pod tilkobling som fungerer fra rattet!

Forresten så fungerer plutselig ryggesensoren igjen i dag :-k Merkelig, må være dårlig kontakt eller noe. Også har bilen sluttet helt med sotinga si etter servicen, deilig å slippe røykskyen bak bilen hver gang man rører gassen.

Takker for komplimenter :) Jeg er for tiden på utkikk etter 8,5+9,5x19" til sommern nå, har lyst på flere forskjellige, CSL, LM reps, Breyton GTS eller BBS CH felgene jeg har som vinterhjul i 19", men føler det blir kjipt å ha samme på sommer og vinter. Tar imot forslag som kan få meg til å tenke litt mer på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nå bestille meg felger iløpet av en ukes tid, og jeg står helt fast på om jeg skal ha CSL rep eller BBS LM rep, heller litt mot LM akkurat nå.

Skal jeg gå for:

1588_1627ONNS1aSPBdWE.jpg

1588_1659awQRkygAi2Az.jpg

eller disse:

1199_2100S2z7WTauKeZf.jpg

1199_1825ehH6x0chIQCH.jpg

de er noe bedre replika enn GS sine.

Begge felgsettene er 8,5x19" og 9,5x19 med E46 innpress. et38/et45

La til et aktuelt sett til:

VMR V715

hlzw2tskigatd9i3gmlv.jpg

gitgh7dhus16vu2z7lsy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...